بیوگرافی بازیگران سریال غنچه و خاله جون کوکب + زمان پخش

معرفی سریال غنچه و خاله جون کوکب

بیوگرافی بازیگران سریال غنچه و خاله جون کوکب را به همراه خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال غنچه و خاله جون کوکب

سریال غنچه و خاله جون کوکب ساخته بهروز بقایی در سال 1383در ژانر کودک و نوجوان  ساخته شد که در همان سال برای پخش از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت ،حالا با خبر شدیم قرار است این سریال از روز دوشنبه 5 خرداد مله مصادف با عید سعید فطر از شبکه آی فیلم  در افغانستان و تاجیکستان  به روی آنتن رفت.

بیوگرافی بازیگران سریال غنچه و خاله جون کوکب + زمان پخش

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این سریال آمده است دختری به اسم غنچه با بازی رابعه اسکویی  به همراه خالش زندگی میکند  و در هر قسمت این سریال غنچه داستان های مختلفی را برای خود رقم میزند ..

معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال میتوان به رابعه اسکویی ، مریم امیر جلالی ، محمدرضا حقگو ،مهدی فتوحی ،پروین تمجیدی ، گیتی معینی ،و روژان آریامنش نیز نام برد .

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران سریال آهوی من مارال + زمان پخش

زمان پخش سریال

این سریال  قراراست هر روز  از ساعت 16از شبکه آی فیلم 2 مخصوص از 5 خرداد ماه برای کودک و نوجوان شبکه افغانستان و تاجیکستان پخش شود.

عوامل

بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن رضا نمازی  بوده است. اگر صدای غنچه و خال‌جون کوکب به‌گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار سریال غنچه و خال‌جون کوکب یعنی امیر احمد پور آشنا می‌کنیم. موسیقی متن سریال غنچه و خال‌جون کوکب اثر حمیدرضا صدری  است.

بازیگزان سریال غنچه و خاله جون کوکب

اسامی بازیگران غنچه و خاله جون کوکب

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *