معرفی سریال آهوی من مارال

بیوگرافی بازیگران سریال آهوی من مارال را به همراه اسامی بازیگران و زمان پخش + خلاصه داستان در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

سریال آهوی من مارال

سریال آهوی من مارال ساخته آقایان مهرداد غفارزاده و بهروز خوش رزم در سال 99 در ژانر تاریخی و عاشقانه تهیه شد و قرار است به زودی برای پخش از شبمه نمایش خانگی آماده شود که با ویروس کرونا رو به رو شد گه و پخش به تعویق افتاد به همین مناسبت ما به خلاصه داستان و اسامی بازیگران و زمان چخش این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران سریال آهوی من مارال

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این سریال اشاره به داستان عشق ناصرالدین شاه و دختر روستا زاده دارد و اشاره به روایت کنیزان ترک میکند ،

بخشی هایی از سریال در استانبول قدیم می گذرد و از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ترکیه نیز استفاده خواهد شد که در این زمینه مذاکراتی با آنها انجام شده است.

در خلاصه قصه «آهوی من مارال» آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدر قدرتی امر می کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان …

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم گیلدا + زمان پخش

زمان پخش سریال آهوی من مارال

زمان پخش سریال

اسن سریال در قالب دو فصل از شبکه نمایش خانگی به روی آنتن میرود که فصل اول 15 قسمتی و فصل دوم  این سریال 25 قسمتی است از جزییات زمان خش این سریال و اسامی بازیگران خبر دقیقی در دسترس نیست.

عوامل سریال آهوی من مارال

عوامل سریال

برخی عوامل این پروژه عبارتند از کارگردان: مهرداد غفارزاده، تهیه کننده: بهروز خوش رزم، مشاور پروژه و ناظر کیفی: سعید شریعتی، مشاوره فیلمنامه: فریدون عموزاده خلیلی، ایده و طرح سریال: مهرداد غفارزاده، اعضای نویسندگان: پریسا شمس، معصومه یزدانی، ابراهیم قربانپور، مشاور رسانه ای: اشکان منصوری، نوازنده: آیدین علیانسب.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا