بیوگرافی همه بازیگران فیلم بهت

معرفی فیلم بهت

بازیگران فیلم بهت را به همراه اسامی بازیگران بیوگرافی + خلاصه داستان و زمان پخش در این  صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم بهت

فیلم ساخته عباس رافعی و محمد نوشاد در سال ۹۶ در ژانر اجتماعی ساخته شد و سه سال است که منتظر اکران می باشند ، ، چگونه توجه از عباس رافعی فیلم سینمایی به نام آوازهای سرزمین من و فصل فراموشی فریبا را نیز کارگردانی کرده است که حالا با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها قرار است این فیلم برای نخستین بار به صورت مجازی اکران شود به همین مناسبت ماده بیوگرافی اسامی بازیگران خلاصه داستان این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم بهت

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است زوجی از قشر متوسط امروزه که پس از ۲۰ سال دوری همدیگر را پیدا میکنند و آنها برای محکم شدن این عشق سرنوشت بچه های  خود را با طبقات پایین جامعه گره می‌زند که این کار باعث از هم پاشیدگی هر دو خانواده می‌شود.

معرفی بازیگران و بیوگرافی

از بازیگران این فیلم می توان به مهتاب کرامتی، رعنا آزادی‌ور، علیرضا آقاخانی ،محمدرضا رهبری، اشکان صادقی ،امین نیک آیین، سیامک‌قاسمی ،محمدرضا رهبری را نام برد.

بیشتر ببینید: معرفی فیلم سال دوم دانشکده من + زمان پخش

اسامی بازیگران فیلم بهت

عوامل فیلم

نویسنده و کارگردان: عباس رافعی، تهیه کننده: محمد نشاط، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: امیر نشاط، صدابردار: بابک اردلان، طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی، طراح لباس: رعنا امینی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، تدوین: مستانه مهاجر، آهنگساز: فردین خلعتبری، صداگذار:علی ابوالصدق، برنامه ریز: مجید کرباسیان، دستیار اول کارگردان: علی نشاط، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، عکاس: مجید خمسه، منشی صحنه: آزاده مسیح زاده.

فیلم بهت

بیوگرافی همه بازیگران فیلم بهت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *