بیوگرافی همه بازیگران فیلم بی سر

معرفی فیلم بی سر

بازیگران فیلم بی سر  را به همراه اسامی بازیگران و بیوگرافی+ خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم بی سر

فیلم بی سر ساخته و آقایان کاوه سجادی حسینی و رویا برادری و سمیرا برادری در سال ۹۸ در ژانر اجتماعی شده و در انتظار اکران می باشد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها قرار است این فیلم برای نخستین بار به صورت مجازی اکران شود و به همین دلیل با به بیوگرافی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش آنلاین فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم بی سر

خلاصه داستان

بدون شک این فیلم را می‌توان به عنوان سومین کار سینمایی سجاده حسینی بدانیم این فیلم توانست برای حضور در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر آماده اکران شود که به دلیل برگزار نشدن این جشنواره هنوز برنامه مشخصی برای اکران این فیلم وجود نخواهد داشت اما شاید اگر مجبور باشیم این فیلم را به صورت مجازی اکران کنیم.

در روایت این داستان دیالوگ آمده است به این صورت که چرا می خواهی  بکشیش ؟ اون اندازه بچه دوساله میفهمه.

معرفی بازیگران و بیوگرافی

از بازیگران این فیلم می‌تواند رویا تیموریان ،الهام‌کردا، مهدی کوشکی،  کاظم  سیاهی، ناصر سجادی حسینی، محمد رضا قرارداد مهسا باقری ،علیرضا ریاحی و ایرج شهرزادی را نام برد.

بیشتر ببینید: معرفی فیلم روباه + زمان پخش

زمان پخش فیلم بی سر

عوامل فیلم

کارگردان: سجاد کاوه حسینی، نویسندگان: سجاد کاوه حسینی، پیام لاریان و صادق خوشحال، تهیه کنندگان: روح الله برادری و سمیرا برادری، فیلمبردار: آرش رمضانی، تدوین: عماد خدابخش.

اسامی بازیگران فیلم بی سر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *