بیوگرافی همه بازیگران فیلم جان دار

معرفی فیلم جان دار

بازیگران فیلم جان دار را به همراه بیوگرافی اسامی خلاصه داستان زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم جان دار

فیلم جان دار ساخته آقای حسین امیر دو مالی و پدرام پورامیری و به تهیه‌کنندگی آقای کامران مجیدی در سال ۹۷ در ژانر درام و اجتماعی ساخته شد و برای نخستین بار در آذر ماه سال ۹۸ برای اکران آماده شد و توانست برنده بهترین فیلم در بخش نگاه نو در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شود حالا با خبر شدیم که قرار است از شبکه نمایش خانگی به روی آنتن رود به همین مناسبت به خلاصه داستان اسامی بازیگران بیوگرافی و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم جان دار

خلاصه داستان

در روایت این فیلم آمده است که مردی در آستانه قصاص می باشد و در شب عروسی اسما مسعود برادر یا سر خواستگار سابقه اسما به تحریک او به قصد برهم ریختن مراسم عروسی به آنجا میرود که در این درگیری جمال برادر اسما کشته میشود.

همچنین دیالوگ در این فیلم آمده است که به خدا اگر یه بار دیگه بگین شام چی شد غذا چیه هم این وسط خودم را به دار می آویزم که غذا خوردن از یادتون بره بابا از گشنگی نمردیم که؟

بیشتر ببینید: معرفی سریال طنز آخر خط + زمان پخش

بیوگرافی و اسامی بازیگران

از بازیگران این فیلم می توان به فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، جواد عزتیف مسعود کرامتی فعلی‌شادمان ،گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی ،امیر احمد قزوینی ،مجتبی فلاحی ،علیرضا مهران ،محمد صادق ملک را اشاره کرد.

فاطمه معتمد آریا در فیلم جان دار

عوامل فیلم

کارگردان: حسین امیردوماری و پدرام پورامیری، تهیه کنندگی کامران مجیدی، نویسنده: حسین دوماری، پدرام پورامیری، محمد داودی، مجری طرح: حسین فرضی زاد، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، تدوین: بهرام دهقانی، موسیقی: امیر توسلی، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، طراح گریم: عباس عباسی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقا بیگ، جلوه‌های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، مدیرتولید: احسان وحید، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: هانیه بساتینی، منشی صحنه: نائله شریفی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، فیلمبردار پشت صحنه: مانی مجیدی، عکاس: اردلان آذرمی.

اسامی بازیگران فیلم جان دار

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه جان دار ، برخلاف اخباری که در برخی از رسانه ها منتشر شده بود ، فیلمبرداری این اثر که در لوکیشن های مختلفی در تهران انجام شده بود ، امروز پس از چند سکانس خیابانی به پایان خواهد رسید و بزودی مراحل فنی آن آغاز خواهد شد تا اولین فیلم بلند سینمایی حسین امیری دوماری و پدرام امیری آماده نمایش شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *