بیوگرافی بازیگران فیلم دینامیک

معرفی فیلم دینامیت

بازیگران فیلم دینامیت به همراه بیوگرافی اسامی خلاصه داستان + زمان پخش را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم دینامیت

فیلم دینامیت ساخته مسعود اطیابی و سید ابراهیم عامریان در سال ۹۷ در ژانر کمدی و اجتماعی تهیه شد و به مدت دو سال است که در انتظار پخش می باشد که قرار بود با توجه به شرایط ویروس کرونا به صورت مجازی پخش شود که توجه به بازگشایی مجدد سینما پیش‌بینی می‌شود که این فیلم به صورت عمومی اکران شود به همین مناسبت ما به بیوگرافی اسامی بازیگران و خلاصه داستان زمان پخش خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران فیلم دینامیک

خلاصه داستان

هنوز از جزئیات خلاصه داستان این فیلم خبری منتشر نشده است اما بدون شک می توان فیلم جنجالی دینامیت را به عنوان جدیدترین اثر مسعود اطیابی دانست که با استقبال بسیار زیادی از مردم روبه‌رو خواهد شد آقای اطیابی بیش از این مصائب دوشیزه خروس‌جنگی تگزاس انفرادی را تهیه کرده است.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم

از بازیگران این فیلم می توان به محسن کیایی، مهدی هاشمی ،احمد مهرانفر ،نازنین بیاتی ،پژمان جمشیدی، نادر سلیمانی میرطاهر مظلومی ،امید روحانی زیبا‌کرمعلی را اشاره کرد.

بیشتر ببینید: معرفی فیلم جان دار + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران فیلم دینامیت

عوامل فیلم

کارگردان: مسعود اطیابی، تهیه کننده: سیدابراهیم عامریان، مجری طرح: مریم رحیمی، نویسندگان: حمزه صالحی- شیما محمدبیگی، مدیر تولید: حمیدرضا اطیابی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیر علیازی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: افسانه صمدزاده، مدیر صدابرداری: عباس رستگار پور، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، جانشین تولید: حمیدرضا اسماعیلی، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، عکس: حسام‌الدین اطیابی.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم دینامیت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *