بیوگرافی همه بازیگران فیلم من میترسم

معرفی فیلم من میترسم

بازیگران فیلم من میترسم را به همراه بیوگرافی و اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم من میترسم

فیلم من میترسم ساخته اقای بهنام بهزادی به تهیه کنندگی شخص ایشان در سال 97 در ژانر اجتماعی تهیه شد که 2سال است در انتظار مجوز برای اکران می باشد که قرار بود امسال از سیماهای ایان نمایش داده شود که با توجه به شرایط ویروس کرونا اکران این فیلم به تویقع افتاد و با بازگشایی سینماها قرار است اولین بار به طور رسمی به صورت عمومی به نمایش در اید که به همین مناسبت به بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش وو خلاصه داستان بازیگران این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم من میترسم

خلاصه داستان

در روایت این فیلم آمده است دختری به نام نسیم که قصد مهاجرت به خارج را دارد با شخصی به اسم بهمن ارتباط دارد که شاعر می باشد و شعرهایش اجازه انتشار نداردو ماجرای داستان به مسعود مدیر عامل شرکتی که نسیم در آن کار میکند نیز برمیگردد از دیالوگ های این فیلم اشاره شده به موضوع این که من وسط این هم تردید و شک که میخوام بمونم یا برم ولی بدترش اینه که چندین برابرش یقین دارم که نمیتونم با تو بمونم.

بیشتر ببینید: بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال پای بست + زمان پخش

معرفی بازیگران و بیوگرافی

از بازیگران این فیلم میتوان به : الناز شاکر دوست ، امیر جعفری ، ستاره پسیانی ، مهران احمدی ، پوریا رحیمی سام ، میترا رفیع ، پیام یزدانی ،یگانه رفتاری ، مجید جعفری را میتوان نام برد

الناز شاکر ذوست و امیر جعفری

دیگر عوامل فیلم

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: بهنام بهزادی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، دستیار اول کارگردان: چاووش هنرآموز، برنامه‌ریزان: مجیدرضا فاضلی، فاطمه زیوری، دستیار دوم کارگردان: سینا بیگی، دستیار سوم کارگردان: میلاد ربیعی، منشی‌صحنه: مریم شقاقی.

الناز شاکر دوست در فیلم من میترسم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. محسن صدری

    من میترسم دیگه چه اسمیه از اسمش معلومه چه کوفتیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *