ممنوعیت ورود پراید و پیکان به کیش رسما اعلام شد +جزئیات

ممنوعیت ورود پراید و پیکان به کیش رسما اعلام شد +جزئیات

ورود پراید و پیکان و برخی خودروهای دیگر به جزیره کیش ممنوع شده است و اجازه ورود این خودروها به جزیره داده نمیشود.

ممنوعیت ورود پراید و پیکان به کیش رسما اعلام شد +جزئیات

ممنوعیت ورود پراید و پیکان به کیش

رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش اعلام کرد که ورود پراید و پیکان در جزیره کیش ممنوع است و اجازه ورود این دو خودرو به دلیل غیر استاندارد و فرسوده بودن به جزیره کیش داده نمی شود این در حالی است که قیمت خودرو پراید در حال حاضر در بازار آزاد به بیش از ۳۵۰ میلیون تومان می رسد.

مسئولان جزیره کیش تلاش کردند تا این جزیره را کاملا خاص و متفاوت نگه دارند و از ورود خودروهایی که باعث زشت شدن چهره این جزیره برای گردشگران خارجی می شود را ممانعت کنند.

جالب است بدانید که هزینه‌های سفر به کیش نسبت به ترکیه بسیار افزایش یافته است جزیره کیش یکی از زیباترین و بهترین جزایر خاورمیانه بوده که در رقابت با دبی است هرچند که هنوز این جزیره نتوانسته در برابر گردشگران خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد.

در کنار محدودیت های ذکر شده در بالا، مسئولین کیش در ایام تعطیلات نوروز نیز محدودیت های دیگری برای ورود ماشین به کیش در نظر گرفته اند. در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس و تاکسی، خودروهای ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام می شود. البته کامیون های حمل سوخت و مواد اضطراری می توانند با ارائه مجوزهای رسمی و از طریق بندرگاه های اعلام شده خود را به کیش برسانند.

چه خودروهایی می توانند وارد جزیره کیش شوند؟

در چند سال اخیر برای خودروهایی که از طریق لندی کرافت به کیش منتقل می شوند، محدودیت هایی در نظر گرفته شده است. در مرحله اول شما باید برگه معاینه فنی معتبر را همراه خود داشته باشید. اگر خودرو شما داخلی است، سال ساخت آن باید بعد از سال 1390 و اگر خودرو شما خارجی است باید بعد از سال 1365 تولید شده باشند.

این قوانین به صورت جدی در بندرگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد، پس اگر مشمول این شرایط نیستید، وارد مسیر طولانی سفر به کیش با خودرو شخصی نشوید. اگر قصد دارید سفر شما به کیش ارزان تمام شود، می توانید با یکی از شرکت های هواپیمایی و بلیط لحظه آخری تهران کیش خود را به این شهر زیبا برسانید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *