فیلم / ممنوع الکار شدن مجتبی پوربخش برای حمایت از اعتراضات مردمی

فیلم / ممنوع الکار شدن مجتبی پوربخش برای حمایت از اعتراضات مردمی

فیلم / ممنوع الکار شدن مجتبی پوربخش برای حمایت از اعتراضات مردمی

فیلم ممنوع الکار و ممنوع الفعالیت شدن مجتبی پوربخش برای حمایت از اعتراضات مردمی خبری که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

مجتبی نوربخش از مجریان ورزشی بوده که در شبکه ورزش فعالیت میکد و در این عرصه توانسته مخاطبان خاصی را به دست آورد.

فیلم ممنوع الکار شدن مجتبی پوربخش

او شب گذشته در برنامه پخش زنده از اعتراضات مردمی حمایت کرد که خبرهایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده مبنی بر اینکه او ممنوع الکار شده است.

مجتبی نوربخش در برنامه زنده شب گذشته درباره اعتراضا خیابانی این روزها صحبت هایی کرد که گویا امروز این مجری در برنامه حضور نداشته است و خبر ممنوع فعالیت شدن او در رسانه ها منتشر شده است.

باید ببینیم در روزها آینده آیا این مجری در برنامه های ورزشی شبکه ورزش حضور پیدا خواهد کرد یا خیر.

همچنین ببینید فیلم بیا بخور مصاحبه مجتبی پوربخش و علی نظرمحمدی

مجتبی پوربخش مبتلا به سرطان خون

مجتبی پوربخش که با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله ورزش از نگاه دو، سکو، فوتبال یک و نوروز فوتبالی از محوبیب بالایی در میان علاقه‌مندان به ورزش برخوردار است، با نشر یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود از ابتلایش به سرطان خون خبر داد و گفت: «بنابر دلایل شخصی قصد اعلام این موضوع را نداشته اما در نهایت و پس از مشورت‌هایی که انجام داده، این موضوع را رسانه‌ای کرده‌ام.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. محمدجواد

    اعتراضات مردمی یا اغتشاشات؟؟!!!
    کدوم مردم؟؟؟
    کشتن افرادی که جزو از همین مردم هستند اسمش هست اعتراض؟؟؟!!!

  2. همون عملی که ۵۷ انجام دادن . حالا شما بگو اغتشاش ، اسمش مهم نیست … ضمنا کشتن افرادی که جزو مردمن توسط نیروهای انتظامی بود نه معترضا ( یا بقول شما اغتشاشگرا )

  3. تو تمام دنیا مجری های برنامه ها انتقاد شدید به عملکرد حکومتشون میکنند ولی این برخورد رو باهاشون نمیشه حتی اگه اشتباه کنند مگه دیکتاتوری غیر از این میشه که بگید فکر و زبان و حرکاتتون همونی باشه که حکومت میگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *