بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

ریحانه پارسا به ترکیه رفت و از سینما ممنوع التصویر شد

ریحانه پارسا به ترکیه رفت و از سینما ممنوع التصویر شد

خبرگزاری فارس در این زمینه نوشت: پارسا به سرعت پل‌های پشت سرش را خراب کرد و در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه معاند رادیو فردا مدعی شد که پس از انتشار تصاویر متفاوتش با سریال پدر، به نهادهای امنیتی احضار شده و آنجا با برخوردهای روانی و فیزیکی روبه‌رو شده بود! او در ادامه هم مدعی شده که در جریان این احضار متوجه شده بود که تلفنش شنود شده است!

بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

ریحانه پارسا که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد همچنان با اظهار نظر و ادعاهای عجیب و غریب مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است او به درخواست پویان مختاری راهی استانبول شد و در خانه او زندگی کرد که گویا بار وارد رابطه زناشویی شد و باردار می باشد ریحانه پارسا در حال حاضر در یک خانه تاریک و کوچک زندگی می کند خانه‌ای که تصاویرش را در فضای مجازی منتشر کرده است

بعد از آن قضیه عکس هایی که ریحانه پارسا از خانه و باشگاه منتشر می کند به نظر می رسد وضعیتش بهتر شده و اگر ادعای خودش درست باشد از درآمد تبلغیات اینستاگرام زندگی می گذراند.

یکی از دلایل انتشار عکس های نیمه برهنه ریحانه پارسا و جنجال های مختلف می تواند همین درآمد باشد. به گزارش وقت صبح ریحانه پارسا در روم کلاب هاوس گفته بود برای 6 ماه دیگر پول دارد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *