مهراد جم تولد پسرش آرتام را به دنیا جهانبخت تبریک گفت +عکس استوری

مهراد جم تولد پسرش آرتام را به دنیا جهانبخت تبریک گفت با عکس استوری تبریک تولد آرتام پسر دنیا جهانبخت توسط مهراد جم را در این صفحه ببینید.

مهراد جم تولد پسرش آرتام را به دنیا جهانبخت تبریک گفت +عکس استوری

مهراد جم تولد پسرش آرتام را به دنیا جهانبخت تبریک گفت

مهراد جم خواننده پاپ کشورمان در استوری تولد یک سالگی پسر دنیا جهانبخت را تبریک گفت و با این استوری نشان داد که پدر این بچه خودش است.

او سال گذشته با دنیا جهانبخت وارد رابطه شده بود بعد از مدتی رابطه خود را با او به هم زد و از ترکیه به ایران بازگشت و در حالی که دنیا جهانبخت مدعی بود از این خواننده باردار است اما مهراد جم این ادعا را قبول نداشت.

مهراد جم تولد پسرش آرتام را به دنیا جهانبخت تبریک گفت +عکس استوری

به هر حال دنیا جهانبخت این بچه را به دنیا آورد و نام او را آرتام گذاشت و بعد از گذشت یک سال مهراد جم با استوری که در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت ادعای دنیا جهانبخت را تایید کرد و اعتراف کرد که پدر آرتام است.

همچنین ببینید:

دانلود آهنگ جدید مهراد جم برای ارتام (پسرش)
بیوگرافی مهراد جم خواننده پاپ همسرش
مهراد جم بچه مال من نیست آزمایش DNA بگیره +فیلم

لازم به ذکر است که مهراد جم خواننده پاپ کشورمان به عنوان خواننده رسمی در ایران فعالیت داشته و به یکباره به ترکیه رفته و با دنیا جهانبخت وارد رابطه شد به انتشار تصاویر جنجالی از او به همراه دنیا جهانبخت باعث گردید که در کشورمان ممنوع الکار شود و بعد از گذشت چند ماه به ایران بازگشت و در سکوت خبری به فعالیت هنری خود ادامه می دهد.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا