مهران احمدی اینستاگرام را منفجر کرد +عکس

مهران احمدی اینستاگرام را منفجر کرد +عکس

مهران احمدی اینستاگرام را منفجر کرد مهران احمدی بازیگر و کارگردان سرشناس کشورمان که او را با سریال پایتخت با نقش بهبود می شناسیم در اینستاگرامش نسبت به اتفاقات اخیر اردبیل واکنش نشان داده است این اولین بار است که مهران احمدی در رابطه با اعتراضات اخیر واکنش نشان می دهد .

مهران احمدی اینستاگرام را منفجر کرد +عکس

پست جنجالی مهران احمدی در اینستاگرام

درحالیکه اینستاگرام در کشورمان فیلتر شده است اما همچنان برخی از هنرمندان و سلبریتی ها در این پیام رسان فعالیت می‌کنند و سعی می‌کنند اظهارنظرات خود را از این تریبون اعلام کنند .

مهران احمدی درباره اتفاقاتی که در مدرسه شاهد اردبیل رخ داده که حرف و حدیث های زیادی درباره آن وجود دارد اظهار نظر کرده و به نوعی از علی دایی حمایت نموده است .

او در اینستاگرام نوشت:

این بازیگر نوشت: گیرم که…. با حرمتی که شکسته شد چه می‌کنید؟

علی دایی قبلاً در باره اتفاقاتی که در اردبیل رخ داده متنی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که با واکنش تند نماینده مجلس اردبیل همراه شد و علی دایی را دروغگو خطاب کرد علی دایی نیز در پاسخ متنی را مجدداً در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و بر روی حرف های خود پافشاری کرد مهران احمدی نیز به حمایت از علی دایی و حرف های او پرداخت که در اینستاگرام پست را به اشتراک گذاشته است.

بیوگرافی مهران احمدی بازیگر وکارگردان سینما و تئاتر و تلویزیون است که با بازی در سریال آوای باران به اوج شهرت رسید و البته با بازی در سریال پایتخت و در نقش بهبود فریبا، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

مهران احمدی، بازیگر و کارگردان محبوب ایرانی در ۱ اسفندماه ۱۳۵۲ متولد شد. مهران احمدی در کودکی به نیشابور کوچ کرده تا مهران احمدی چند سالی را در گروه‌هـای آماتور تئاتری نیشابور دست بـه تجربه بزند. آنها سپس در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران برگشته است.

مهران احمدی اینستاگرام را منفجر کرد +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *