فیلم / مهران مدیری بازداشت شد +علت زندان رفتن مهران مدیری چیست؟

مهران مدیری بازداشت شد +علت زندانی شدن مهران مدیری چیست؟ و ماجرای بازداشت مهران مدیری بازیگر و کارگردان را در این صفحه ببینید.

مهران مدیری بازداشت شد +علت زندانی شدن مهران مدیری چیست؟
مهران مدیری بازیگر و کارگردان کشورمان در بخشی از صحبت های خود گفت که مدتی به دلیل مشکلات مالی بازداشت شده و به زندان رفته که در نهایت مشکل اش حل شده است.

مهران مدیری این روزها از تلویزیون فاصله گرفته است و گفته میشود که گویا دیگر تصمیمی برای بازگشت به تلویزیون ندارد.

اوو در صحبت هایی گفته بود که به دلیل چک برگشتی که داشته بازداشت شده بوده است و قرار بوده به زندان برود که در نهایت صداوسیما چک او را وصول کرده تا به زندان نرود.

این بازیگر در روزهای اخیر حسابی جنجال آفرین شده بود و در ابتدای اعتراضات از معترضان حمایت کرد اما بعد در ویدیویی دیگر گفت که گول فضای مجازی را خورده است.

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران، کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری (دورهمی)، طراح صحنه و لباس، صداپیشه و تهیه کننده است. بیوگرافی مهران مدیری و همسر و دخترش شهرزاد و پسرش فرهاد را بخوانید. لقب مهران مدیری پدر طنز ایران است.

آغاز شهرت مهرن مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. بعد از آن مهران مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. در یکی از برنامه‌های دورهمی، مهران مدیری گفت که درعملیات والفجر ۸ حضور داشته‌است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *