مهشید جوادی چند ساله است؟ + سن و تاریخ تولد مهشید جوادی

مهشید جوادی چند ساله است؟ + سن و تاریخ تولد مهشید جوادی

مهشید جوادی چند ساله است؟ + سن و تاریخ تولد مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس را همراه عکس های اینستاگرامی او در این صفحه مشاهده نمایید.

مهشید جوادی چند ساله است؟

مهشید جواد در 2 بهمن ماه سال 1374 در شهر ارومیه به دنیا آمده است. (وارد 27 سالگی شده است)

او در سالهای اخیر موفق شده در کارهای سینمایی و تلویزیونی زیادی حضور پیدا کند که مهمترین آنها سریال بچه مهندس بوده که نقش مرضیه را بر عهده داشته است.

مهشید جوادی چند ساله است؟ + سن و تاریخ تولد مهشید جوادی

مهشید جوادی سال 1396 در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازي کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنين خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت. او توانست با بازي در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و بازی در کنار هنرمندانی مانند مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب وی افزود.

او با بازی در سریال آنام بـه شهرت رسید، جواد افشار کارگردان سریال آنام برای بازی در نقش جوانی «مارال» از او تست می‌گیرد و خانم جوادی برای بازی دراین نقش انتخاب می شود. البته او قبل از بازی دراین سریال تجربه هاي زیادی داشته کـه از جمله آن ها میتوانیم بازی در سریال «راه و بیراه» و هم چنین فیلم سینمایی «چارلی در تهران» را مثال بزنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *