مهمان برنامه دورهمی امشب چهارشنبه 6 فروردین 99 کیست؟

مهمان برنامه دورهمی امشب چهارشنبه 6 فروردین 99 کیست؟

مهمان برنامه دورهمی امشب چهارشنبه 6 فروردین 99 کیست؟ به همراه معرفی کامل او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهمان برنامه دورهمی امشب چهارشنبه 6 فروردین

سری جدید دورهمی از اول فروردین 99 از شبکه نسیم پخش را اغاز کرده است که به شب ششم رسیده است این برنامه در شب های گذشته تواسته بود که بینندگان زیادی را در مقابل تلویزیون بنشاند مهمانان شب های گذشته بهنام بانی ، بهرام افشاری ، محمدحسین مهدویان و محمد بحرانی بودند که گفتگوی انها با مهران مدیری بسیار جذاب و دلنشین بود.

مهمان برنامه دورهمی امشب پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق تیم ملی و بازیگر کنونی سینما و تلویزیون میباشد که برای دومین بار است به این برنامه دعوت میشود

مهمان برنامه دورهمی امشب چهارشنبه 6 فروردین 99 کیست؟

مهران مدیری مجری محبوب تلویزیونی از سال 94 تا کنون این برنامه را تولید و اجرا میکند که از بینندگان زیادی نیز برخوردار است.

در سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا گفته میشد که این برنامه به دلیل ازدحام جمعیت شرکت کننده هایش قرار است که تعطیل شود اما به دلیل درخواست های بسیار زیاد مردم تصمیم بر این شد که پخش آن ادامه پیدا کند.

در سه فصل اول این مجموعه پس از پایان هر قسمت هدایایی که از میهمانان گرفته شده در موزه ای به نام موزه دورهمی نگه داری می‌شد و سپس به حراج گذاشته شده و درآمد آن صرف امور خیریه میگردید، اما در فصل ۴ هیچ هدیه ای از مهمان‌ها گرفته نمی‌شود و مهران مدیری در پایان قسمت اول گفت که قصد دارند با تماشاگرها بیشتر هم کاری داشته باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *