مهمان دورهمی امشب جمعه 23 خرداد 99 کیست؟ ستاره پسيانى

دانلود دورهمی با ستاره پسيانى جمعه 23 خرداد 99

دانلود فیلم ستاره پسيانى مهمان دورهمی جمعه 23 خرداد 99 همراه با بیوگرافی از انها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برنامه دورهمی برنامه محبوب مهران مدیری اخر هفته ها همچنان مخاطبان فراوان خاص خود را دارد که سالهاست این برنامه تلویزیونی را دنبال میکنند.

دانلود فیلم ستاره پسيانى مهمان دورهمی جمعه 23 خرداد 99

دانلود

تا به حال چهره های شناخته شده زیادی به این برنامه دعوت شده اند که با مهران مدیری گپ و گفت صمیمانه ای داشته اند و از زندگی شخصی و کاری خود صحبت کرده اند.

مهمان دورهمی امشب جمعه 23 خرداد 99 کیست؟ ستاره پسيانى

امشب این برنامه میزبان خانم ستاره پسیانی و محمدرضا عليمردانى  بود که بدون شک برنامه جذاب و مخاطب پسندی از آب در درامد

ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۶۴ در تهران اسـت. او دریک خانواده کاملا هنری متولد شده اسـت. بـه خاطر شغل هنری پدر و مادرش بود کـه باعث گردید بازیگری را در همان ابتدای زندگی خود تجربه کند.

ستاره پسیانی با حضور دو مربی کار کشته و حرفه اي «پدر و مادرش» توانست اصول صحیح حرفه بازیگری را یاد بگیرد ودر عرصه سینما و تلویزیون بدرخشد. ي یک برادر بنام خسرو دارد و دختر آتیلا پسیانی بازیگر و فاطمه نقوی بازیگر اسـت.

محمدرضا عليمردانى متولد 11 خرداد ماه 1355 می باشد و 41 سال سن دارد.

تحصیلات : کارشناسی تئاتر ( بازیگری ) ، دانشگاه آزاد – تهران مرکز

حرفه اصلی وی دوبلاژ می باشد و برنامه ها و فیلمهای زیادی را دوبله کرده است و با برنامه دیرین دیرین شناخته شده است اما در کنار آن بازیگری و خوانندگی را هم نیز تجربه کرده است.از جمله حضور وی در بازیگری میتوان به سریالهای پایتخت و قرعه اشاره نمود.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *