مهمان دورهمی امشب چهارشنبه 3 اردیبهشت

دانلود دورهمی با حضور عليرضا حقيقى پنجشنبه 4 اردیبهشت 99

دانلود دورهمی با حضور عليرضا حقيقى پنجشنبه 4 اردیبهشت 99 +بیوگرافی و معرفی او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود دورهمی با حضور عليرضا حقيقى پنجشنبه 4 اردیبهشت 99

مهران مدیری با برنامه پرمخاطب اش پنجشنبه شب مهمان خانه های مردم خواهد بود و با مهمان پرطرفدار و معروف علاقه مندان به این برنامه را در مقابل تلویزیون خواهد نشاند.

امشب دروازه بان سرشناس تیم نساجی مازندران در دورهمی حضور پیدا کردو گپ و گفت جنجالی با مهران مدیر داشت که فیلم آن را در این صفحه مشاهده میکنید.

علیرضا حقیقی درباره سوال مهران مدیری مبنی بر درگیری با معاون باشگاه استقلال پاسخ داد که او به مادر من فحاشی کرده و من هم او را هل دادم و البته نمیدانستم که او معاون باشگاه استقلال است اما به هر حال کسی حق ندارد به خانوده من توهین کنند.

او همچنین در پاسخ به سوال مهران مدیری مبنی بر اینکه از آیا از نظر فنی از علیرضا بیرانوند بهتر است یا خیر گفت صد در صد من بهترم.

دانلود دورهمی با حضور عليرضا حقيقى پنجشنبه 4 اردیبهشت 99

برنامه دورهمی که در حال حاضر از پربیننده ترین برنامه های شبکه نسیم است همچنان با قدرت به کار خود ادامه داده و توانست رضایت مردم را به دست آورد و حالا به یک برند برای شبکه‌نسیم تبدیل شده است

برنامه دیشب «دورهمى» با حضور کتایون مصطفایى و فرهاد مرادى ( زوج پرستارى که با فداکارى ، ٣۵ روز فرزندان خردسال خود را ندیدند) پخش گردید.

لازم به ذکر است که مهران مدیری در سال های اخیر با ساخت دورهمی و برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها بسیار پرکار بوده و در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

دورهمی سعی کرده تا مشکلات جامعه را به صورت طنز بیان کند هرچند که به ذائقه برخی از مسئولین خوش نیامده و برای مدیری دردسرهای به وجود آورده است اما این مجری محبوب همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد

مهمان دورهمی امشب پنجشنبه 4 اردیبهشت 99 کیست؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *