مهناز افشار به اعتیادش اعتراف کرد 15 سال معتاد بودم

مهناز افشار به اعتیادش اعتراف کرد 15 سال معتاد بودم

مهناز افشار بازیگر سابق سینما و تلویزیون اعتراف کرد که ۱۵ سال اعتیاد وحشتناک داشته است به حدی که اگر نمی کشیده حالت بسیار خشن و عصبانی داشته است .

مهناز افشار به اعتیادش اعتراف کرد 15 سال معتاد بودم

مهناز افشار به اعتیادش اعتراف کرد

مهنناز افشار اعتراف کرد که ۱۵ سال روزی ۲۰ سیگار می کشیده است و در نهایت تصمیم گرفته که اعتیادش را کنار بگذارد و به همین دلیل بعد مدت یک هفته از الکترواسموک استفاده می‌کرده است که بدون نیکوتین بوده و با آن سیگار کشیدن را شبیه سازی می کرده است.

همچنین ببینید:

مهناز افشار کجاست و چکار میکند؟

بیوگرافی مهناز افشار بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان

یک هفته اذیت شدن

او می‌گوید بعد از یک هفته توانستم سیگار را حذف کنم و بعد یک ماه نیز به صورت کامل سیگار کشیدن را کنار گذاشتم و بیش از ۷ سال است که پاک پاکم و دیگر سیگار نمیکشم.

سیگاه و قهوه لذت خیلی خوبی بود

مهناز افشار می گوید که اول صبح لحظات قهوه خوردن و سیگار کشیدن یک عادت بسیار قشنگ اما مخرب برای من بود که من را تا مدت ها به این وضعیت دچار کرده بود .

مهناز افشار به اعتیادش اعتراف کرد 15 سال معتاد بودم

او میگوید اوایل ترک اعیادم هر کسی سیگار می کشید به شدت وسوسه می شدم اما حالا از بوی سیگار نیز بیزار هستم اگر کسی کنارم سیگار بکشد بر روی او فریاد میزنم .

مهناز افشار متولد ۱۳۵۶ بوده و چند سال است که از ایران مهاجرت کرده است و بعد از مهاجرت از ایران به شبکه ام بی سی پرشیا رفته و یک مسابقه استعدادیابی را داوری کرد اما این روزها خانه نشین شده و دیگر در زمینه بازیگری فعالیت نمی کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *