بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست +عکس جنجالی یلدا افشارنیا

بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست +عکس و اینستاگرام

بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست +عکس جنجالی یلدا افشارنیا را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

یلدا افشار نیا بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی است. سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری، از۸ دی هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه اول سیما می رود. یلدا افشار نیا در این سریال که برشی از تاریخ معاصر ایران از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ می باشد، روایتی است از روزهای تسخیر سفارت آمریکا در تهران و پایان رابطه دولت ایالات متحده با جمهوری اسلامی. یلدا افشار نیا در سریال روزهای ابدی، هم بازی حمید گودرزی، احمد نجفی، امین اسکندریان و جلیل فرجاد شده است. نقش اول زن سریال روزهای ابدی کیمیا اکرمی را بازی می کند. یلدا افشار نیا مثل هنرپیشه نقش اول سریال روزهای ابدی، سابقه بازیگری در سینما و تلویزی ندارد. یلدا افشار نیا در سریال روزهای زندگی، در نقش دختر صالح میرزا آقایی حضور دارد که در کاراکتر سرهنگ شریف زاده از کادر نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی دیده می شود.

بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی

یلدا افشاریان بازیگر توانامند کشورمان بوده که در سال ۱۳۷۰ در شهر تهران متولد شده است

بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست +عکس جنجالی یلدا افشارنیا

در سال ۱۳۹۶ با سریال خط تماس موفق شد وارد بازیگری حرفه‌ای شود اما مهمترین فعالیت هنری او سریال روزهای ابود که نقش مهناز بر عهده دارد نقشی که به گفته خودش دوست داشتنی بوده و کاراکتر یک دختر صبور و ماجراجو را بازی می کند

او در این سریال با بازیگران شناخته شده همچون حمید گودرزی و شهره خیرآبادی همبازی شده است سریال روزهای ابدی توسط آقای جواد شمقدری کارگردانی شده و در دی ماه 1399 بر روی آنتن شبکه اول سیما رفته است

بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست +عکس جنجالی یلدا افشارنیا

خانم افشارنیا بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است و اولین کار تلویزیونی او سریال خط تماس می باشد که برشی از سریال روزهای ابدی با نام قبلی نفوذ می باشد.

بازی در یک سریال تلویزیونی را در سال 1396 با بازی در سریال خط تماس به دست آورد.

وی از بازیگران جدید و تازه کار عرصه سینما و هنر می باشد و اطلاعات زیادی از او وجود ندارد

بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست +عکس جنجالی یلدا افشارنیا

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام پیج های متعددی از خانم یلدا افشارنیا وجود دارد که مشخص نیست کدام یک از انها پیج اصلی او میباشد اگر از پیج اصلی و مورد تایید این خانم هنرمند اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه به ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

سریال تلویزیونی «روز‌های ابدی»  بر اساس روز‌های پرالتهاب اوایل انقلاب اسلامی ساخته شده و در روایت بخشی از تاریخ آن روزگاران به شخصیت‌های واقعی که در اتفاقات و جریانات آن برهه موثر بودند، توجه دارد. در روایت بخش‌هایی از دوران تاریخ‌ساز به رشادت‌های شهیدان «مصطفی چمران» و «اصغر وصالی» نیز توجه شده است و از چهره‌های شاخص آن زمان به «ابراهیم یزدی» (وزیر امورخارجه وقت) نیز توجه دارد.

بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست +عکس جنجالی یلدا افشارنیا

او به تازگی بازیگری را آغاز کرده است و هنوز کارنامه هنری پرباری ندارد. این بازیگر در سریال نفوذ نقش اول را بازی می کند که قرار است از شبکه سوم سیما پخش شود. او فعالیتش را از سال 1396 و از تلوزیون آغاز کرد.

یلدا افشارنیا نخستین بار در سریال نفوذ ایفای نقش کرده است که و در این سریال نقش مهناز که بازیگر نقش اصلی است را بازی می کند. این سریال به تهیه کنندگی محسن علی اکبری سال 1357 و 8 ماه از مقطع انقلاب را روایت می کند که در آن به نفوذ آمریکایی ها در عرصه های مختلف نظام پهلوی و بحث قانون کاپیتولاسیون پرداخت می شود.

بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست +عکس جنجالی یلدا افشارنیا

این فیلم در چند فاز تهیه خواهد شد فاز اول آن تقریباً دو سال به طول انجامید و در کردستان و تهران ضبط شده است کارگردان این اثر محسن علی اکبری می باشد.

ازدواج یلدا افشارنیا

به نظر می رسد که یلدا افشارنیا هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *