مکالمه رایگان شب یلدا ۹۸ همراه اول (کد فعالسازی *۹۸*۴#)

کد مکالمه رایگان شب یلدا ۹۸ همراه اول (کد فعالسازی *۹۸*۴#)

مکالمه رایگان شب یلدا ۹۸ همراه اول (کد فعالسازی *۹۸*۴#) را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اپراتور همراه اول در اقدامی زیبا برای کاربران خود به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا طرحی ویژه را در نظر گرفته است که بتوانند به صورت رایگان با هم مکالمه داشته باشند .

مکالمه رایگان شب یلدا ۹۸ همراه اول

این اپراتور به منظور سهولت در ارتباط مردم با خانواده و اقوامشان این طرح را در شب یلدا امکان پذیر کرده که بدون شک با استقبال فراوانی رو به رو خواهد شد.

شب یلدا شبانگاه شنبه 30 آذر 1398 میباشد که کاربران اپراتور همراه اول میتوانند با وارد کردن کد دستوری *۹۸*۴# از امروز روز جمعه آن را فعال کنند .

البته فکر نکنید که قرار است 48 ساعت مکالمه رایگان داشته باشید بلکه از ساعت 19 روز شنبه 30 آذر تا 12 شب فقط میتوانید یک ساعت مکالمه رایگان آن هم با سیم کارتهای همراه اول دشته باشید .

مکالمه رایگان شب یلدا ۹۸ همراه اول (کد فعالسازی *۹۸*۴#)

کد دستوری مکالمه رایگان تلفن همراه برای شب یلدا

سید جمال هادیان در توئیتر خود نوشت: یلدا بهانه ‎کنار هم بودن خانواده‌هاست. ما خوشحال هستیم که ارتباط هموطنان دور از هم را برقرار می‌کنیم.

وی افزود: دوست داریم در شادی‌ این شب کنار شما باشیم. از فردا (جمعه) با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۹۸* یک ساعت مکالمه رایگان درون شبکه‌ای همراه هدیه بگیرید.

وی تصریح کرد مکالمه با تلفن‌های ثابت درون شبکه‌ای نیز در شب یلدا رایگان است.

همه ساله اپراتورها در ایام عید و جشن ها و مراسم های گوناگون به مشترکان خود سروی های ویژه و رایگان اهدا میکنند که از بسته مکالمه رایگان یک روزه تا یک چند روز گرفته تا بسته اینترنتی می باشد
شما از با شماره گیری کد دستوری درج شده امروز ۲۹ آذر ۹۸ میتوانید یک ساعت با عزیزانتان و دوستان و یا آشنایان خود رایگان صحبت کنید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *