میلاد حاجی زاده تئاتر درگذشت | بیوگرافی میلاد حاجی زاده بازیگر تئاتر

میلاد حاجی زاده تئاتر درگذشت | بیوگرافی میلاد حاجی زاده بازیگر تئاتر اینستاگرام

میلاد حاجی زاده تئاتر درگذشت | بیوگرافی میلاد حاجی زاده بازیگر تئاتر را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی میلاد حاجی زاده تئاتر

این بازیگر دهه هفتادی بوده که در عرصه تئاتر به عنوان بازیگر و کارگردان فعالیت داشته است و سوابق هنری زیادی در کارنامه خود دارا میباشد.

میلاد حاجی زاده تئاتر درگذشت | بیوگرافی میلاد حاجی زاده بازیگر تئاتر

ایشان همچنین در زمینه مدیریت تولید فعالیت دارد .

این مرحوم در آخرین کار هنری خود در نمایش سه شنبه های لعنتی بازی کرده است نمایشی که توسط آقای محمدمهدی خاتمی کارگردانی شده است.

اتابک نادری با تایید این خبر گفت: متاسفانه روز گذشته، هشتم شهریورماه میلاد حاجی‌زاده در ۲۷ سالگی و در حالی که به تازگی پایان‌نامه کارشناسی خود را در رشته کارگردانی تئاتر به پایان رسانده بود، از دنیا رفت.

او که از این اتفاق خیلی متاثر بود، افزود: این جوان کلی آرزو و استعداد داشت و در این چند سال دستیار کارگردان خود من و بسیاری دیگر از کارگردان‌های تئاتر بود. میلاد دومین عضو گروه نمایشی «دپوتات» بود که ما بعد از ماه‌چهره خلیلی از دست دادیم.

اتابک نادری نوشت: ناباورانه برایت می نویسم میلاد عزیز پسر خوب و با اخلاق خدا حافظ.
متاسفانه میلاد حاجی زاده از هنرمندان جوان تئاتر دیروز در روز تاسوعا درا فانی را وداع گفت.
میلاد یکی از دانشجویان تئاتر بود که علاوه بر کار بازیگری بیشتر در سمت دستیار کارگردان و مدیر تولید در آثار حرفه ایی تهران فعالیت می کرد. متاسفانه دیروز در یکی از سد های اطراف تهران غرق شده است و پیکرش را به زادگاهش پارس آباد مغان منتقل‌ می کنند تا به خاک مادری اش بسپارند . به پدر و مادرش و خانواده ایشان و تمامی دوستانش خصوصا گروه تئاتر دپوتات تسليت می گویم

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *