عزت در سریال ستایش | تصاویر جالب مینا دلشاد بازیگر نقش عزت زن حمید در سریال ستایش 3

تصاویر مینا دلشاد بازیگر نقش عزت زن حمید در سریال ستایش

عزت در سریال ستایش | تصاویر جالب مینا دلشاد بازیگر نقش عزت زن حمید در سریال ستایش 3 را در ادامه این بخش ازمجله شبونه مشاهده نمایید.

عزت در سریال ستایش | تصاویر جالب مینا دلشاد بازیگر نقش عزت زن حمید در سریال ستایش 3

سریال تلویزیونی ستایش یکی از مجموعه های پرمخاطبی بوده که توسط اقای سعید سلطانی کارگردانی شده و مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرا گرفته است.

این مجموعه که فصل اول آن در سال 1389 از شبکه سوم سیما پخش شد مورد استقبال گرم مردم قرار گرفت و به عنوان یک سریال خانوادگی در بین مردم ثبت شده است.

استقبال از این مجموعه به قدری زیاد شد که کارگردان تصمیم رفت فصل دوم و سوم آن را هم بسازد.

عزت در سریال ستایش | تصاویر جالب مینا دلشاد بازیگر نقش عزت زن حمید در سریال ستایش 3

بازیگر نقش عزت در سریال ستایش کیست؟

فصل سوم این مجموعه بازگیران جدیدی را در خود جای داده که یکی از انها خانم مینا دلشاد بوده که با لهجه شیرین مشهدی صحبت میکند.

او نقش عزت همسر حمید را بازی میکند زنی ساده و شهرستانی با دلی پاک که با اینکه همسرش خلافکار است اما باز از روی آبروداری سعی میکند صورت خود را سیلی سرخ نگهدار و احترام همسرش را داشته باشد تا اینکه همسرش تصمیم میگیرد او را طلاق داده و با پری سیما ازدواج کند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مینا دلشاد

خانم مینا دلشاد بازیگر نقش عزت در سریال ستایش متولد 6 خردادماه 1370 در شهر مشهد میباشد او از بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیون و تئاتر کشورمان بوده که سالهاست در این زمینه فعالیت میکند و آثار فراوانی در کارنامه هنری خود دارد.

عزت در سریال ستایش | عکس بد حجاب مینا دلشاد بازیگر نقش عزت زن حمید در سریال ستایش 3

او برای اولین بار با سریال نوشدارو به کارگردانی آقای جواد ارکانی بازیگری را تجربه کرد. نوشدارو یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۲ به کارگردانی، نویسندگی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی علی لدنی می‌باشد که از شبکه یک پخش شد. این مجموعه در٣٠ قسمت ۵۰ دقیقه ای تهیه شد

مینا دلشاد بعد از این مجموعه در کارهای دیگری همچون مرد پولکی و جایزه ای برای او به ایفای نقش پرداخت و توانست توجه بسیاری از فیلمسازان را به خود جلب کند.

از دیگر کارهای مهم او میتوان به گمشدگان اشاره کرد گمشدگان یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۶ به کارگردانی رضا کریمی، نویسندگی احسان جوانمرد و رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی علی حجازی می‌باشد که از شبکه دو سیما پخش شد.

عزت در سریال ستایش | تصاویر جنجالی بدحجاب مینا دلشاد بازیگر نقش عزت زن حمید در سریال ستایش 3

پیج اینستاگرام mina_delshad

او درباره بازیگری اش میگوید:

کار من ۱۰ سال طول کشید چون چهره عملی نداشته‌ام. من آن طبیعی بودن خودم را حفظ کرده‌ام و همیشه می‌گویم ما جزو چشم رنگی‌های سینما نیستیم، پس باید تلاشمان را بیشتر کنیم. چهره زیبا تأثیرگذار است، وقتی مخاطب زیبایی را دوست دارد و برای همه جذاب است. در ادامه گفتگوی کامل مینا دلشاد با عباسعلی اسکتی در مجله کولاک را میخوانیم:

از سریال ستایش شروع کنیم. بازی در این مجموعه چگونه اتفاق افتاد؟

من سریال “ماه و پلنگ” را با آقای زرین‌کوب و آقای مطلبی کار کرده بودم و آنجا با آقای مطلبی آشنا شده بودم. کاراکترهای زیادی به “ستایش ۳” اضافه شده بود که یکی از آنها نقش همسر حمید بود. رفتم پیش آقای مطلبی و صحبت کردم و این نقش را دوست داشتم و آن را پذیرفتم.

چرا از این همه فعالیت هنری بازیگری را انتخاب کرده‌اید؟

خیلی غریزی بود و چیزی بود که از کودکی در من بود. مادرم تعریف می‌کند که مثلاً چهار پنج سالگی می‌آمدی و جلوی آیینه ادای اخبارگوها را در می‌آوردی، موزیک گوش می‌کردی و می‌خواندی و از همان بچگی علاقه‌مند بودم.

فعالیت هنری دیگری هم دارید؟

دوبله، گویندگی و نریشن صدا.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *