نحوه شرکت در مسابقه چند درجه + سایت مسابقه چند درجه

نحوه شرکت در مسابقه چند درجه + سایت مسابقه چند درجه

نحوه شرکت در مسابقه چند درجه + سایت مسابقه چند درجه برای حضور در این مسابقه را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نحوه شرکت در مسابقه چند درجه

برنامه مسابقه ای که این روزها از تلویزیون و از شبکه نسیم پخش میشود مورد استقبال مردم قرار گرفته است مسابقه ای که در آن افراد با آمادگی جسمانی باید بتوانند که از موانع گذشته و در بخش های با یکدیگر مبارزه و رقابت کنند.

نحوه شرکت در مسابقه چند درجه + سایت مسابقه چند درجه

این برنامه باعث شده که بسیاری از جوانان تحریک شده و برای حضور در این مسابقه اعلام آمادگی کنند همچنین تماشای این مسابقه مهیج باعث میشود که بسیاری از افراد علاقمند به ورزش برای سلامتی خود شوند.

افرادی که تمایل دارند در این مسابقه تلویزیونی شرکت کنند میتوانند به سایت رسمی شبکه نسیم مراجعه نمایند و به بخش مربوط به مسابقه چند درجه بروند در آن نوه حضور و شرکت در مسابقه نوشته شده است که میتوانید بر اساس توضیحات ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که این مسابقه قصد دارد حدود 30 الی 35 رشته ورزشی و هیجان‌انگیز از جمله پاراگلایدر، غواصی، پاراموتور، سقوط آزاد، پاراموتور، فلای بورد، کایت بورد، موتور کراس، دوچرخه‌سواری تریال و… را به مخاطبان و به خصوص نسل جوان معرفی کند. رشته‌هایی که شاید ابتدا در نظر مردم به عنوان یک ورزش گران و به اصطلاح لاکچری شناخته شوند، اما جالب اینکه اکثر این ورزش‌ها با هزینه بسیار کم در دسترس همه قرار دارد.

حال بخش جدید این مسابقه شروع شده است در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های دو بامداد، هشت صبح و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

این مسابقه در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و تاکنون بیش از ۷۰ درصد آن ضبط شده است.

مسابقه هیجانی و دیدنی چند درجه به به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری و کارگردانی مشترک غلامرضا بختیاری و امید خسروی از (22 آذرماه) ساعت 21:30 از شبکه نسیم پخش می شد

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. طاهااصلانی

    چندتامسامشتذمحش

  2. طاهااصلانی

    میخواهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *