نحوه فعال کردن اینترنت رایگان دانشجویی ایرانسل و همراه اول

نحوه فعال کردن اینترنت رایگان دانشجویی ایرانسل و همراه اول

تاریخ انتشار 20 مهر 1400 – Study time 3 minutes

نحوه فعال کردن اینترنت رایگان دانشجویی ایرانسل و همراه اول مهر ماه 1400 آموزش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نحوه فعال کردن اینترنت رایگان دانشجویی ایرانسل و همراه اول

همراه اول اعلام کرده که بسته های ۶ ماهه ۶۰ مگابایتی ویژه اساتید دانشگاه و دانشجویان در نظر گرفته تا دانشجویانی که در سامانه ICTGifts ثبت نام کرده اند بتوانند آن را فعال کنند.

نحوه فعال کردن اینترنت رایگان دانشجویی ایرانسل و همراه اول

شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت درباره دانشجویانی که اینترنت رایگان به آن ها پیامک نشده سایتی را معرفی کرد که بتوانند در آنجا اعلام کنند تا برایشان پیامک شود

وزارت آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و دانشجویان اینترنت رایگان در نظر گرفته که دانشجویان و دانش آموزان بتوانند با استفاده از اینترنت به تحصیل آنلاین بپردازند.

ورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت درباره راه‌اندازی سامانه برای اعتراض به اینترنت رایگان دانشجویی خبر داد و گفت دانشجویان جدید ورود دانشگاه‌ها می‌توانند اعتراض خود را در این سامانه به ثبت رساند

در صورتی که اطلاعات کد ملی دانشجویان در سامانه ثبت اعتراض با خطا مواجه شد دانشجویان می توانند موضوع را از طریق لینک زیر سامانه بررسی کنند

https://ictgifts.ir/UniversityStudents/Complain

ایرانسل نیز مطابق با سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بر اساس فهرست دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، این بسته‌های اینترنت هدیه را فعال کرده است. مهلت اعتبار هر یک از این بسته‌ها، شش ماه است.

شاتل موبایل هم اعلام کرد با توجه به شروع فعالیت غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰، شاتل موبایل به منظور ایجاد سهولت در فعالیت های آموزشی آنلاین، امسال هم برای دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه بسته اینترنت هدیه اعطا می کند.

این اپراتور تصریح کرد با توجه به اینکه هنوز لیست شماره ها از سوی سازمان به شاتل موبایل اعلام نشده، به محض اعلام شماره ها بسته های اینترنت هدیه به سیم‌کارت شاتل موبایل دانشجویان، معلمان و اساتید گرانقدر اعطا می شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *