همسر روزبه بمانی کیست؟ آیا روزبه بمانی از همسرش جدا شده؟

همسر روزبه بمانی کیست؟ آیا روزبه بمانی از همسرش جدا شده؟

همسر روزبه بمانی کیست؟ آیا روزبه بمانی از همسرش جدا شده؟ جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر روزبه بمانی کیست؟

فیلم لو رفته روزبه بمانی با ریحانه پارسا در یک خودرو باعث شده که حواشی زیادی برای این خواننده به وجود اید و برخی ها گمان کنند که این دو هنرمند با یکدیر ازدواج کرده اند.

همسر روزبه بمانی کیست؟ آیا روزبه بمانی از همسرش جدا شده؟

این شایعات در حالی مطرح شده است که آقانی بمانی خواننده پاپ مطرح کشورمان متاهل است و زندگی زناشویی مستحکمی نیز دارد.

حالا فیلم لو رفته این هنرمند با ریحانه پارسا حسابی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی سر و صدا به پا کرده است

روزبه بمانی زاده متولد سال ۱۳۵۷ در دهکده المپیک تهران است. در خانواده‌ای متولد شد که هیچ پیشینهٔ هنری ندارد، اما به گفتهٔ خود او به هنر علاقه‌مند است.

او در جوانی فوتبال را به‌طور جدی دنبال می‌کرد. عضو تیم جوانان استقلال تهران بود و تا اردوی تیم ملی جوانان ایران در فوتبال رشد کرد. اما او فوتبال را ادامه نداد و به تحصیل در رشتهٔ مهندسی متالورژی مشغول شد. پس از مدتی از تحصیل در این رشته انصراف داد و دانشجوی رشتهٔ مهندسی نرم‌افزار شد و این رشته را نیز به پایان نرساند. در ادامه وی به تحصیل در رشتهٔ ادبیات فارسی پرداخت

همسر روزبه بمانی کیست؟ آیا روزبه بمانی از همسرش جدا شده؟

به گفته خودش علاقه‌ای به خوانندگی ندارد و تنها در جوانی وسوسه برخی ترانه‌ها وی را به خوانندگی ترغیب می‌کرد. در سال ۱۳۸۵ ترانه منو زیر سایه خودت بگیر (سروده خودش) را با همکاری نیما مسیحا و مهدی یراحی اجرا نمود. در سال ۱۳۸۶ تیتراژ برنامه شب شیشه‌ای با ترانه‌ای از خودش اجرا نمود. همچنین پس از زلزله سال ۱۳۹۱ آذربایجان دکلمه آوار را به مردم این استان تقدیم کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *