بیوگرافی ندا یاسی و همسرش کیست از کابل تا تهران +عکس پدر و مادر

بیوگرافی ندا یاسی و همسرش کیست از کابل تا تهران +عکس پدر و مادر

بیوگرافی ندا یاسی

ندا یاسی در سال ۱۳۶۸ در کابل افغانستان به دنیا امد اما خانواده اش به ایران مهاجرت کردند او در خانواده ای فقیر ولی با جمعیت زیاد بزرگ شد دارای هفت برادر و خواهر دیگر می باشد ،خانواده ندا یاسی بسیار سنتی و مذهبی بودند و ندا بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه از خانواده خود جدا شد.

ندا یاسی در ایران در رشته کارشناسی مامایی تحصیل کرده و پس از اخذ لیسانس برای مدتی به ترکیه مسافرت کرد و در آنجا پناهنده شد و پس از قبول درخواست پناهندگی به کشور کانادا رفت و در آنجا ساکن شد.

بیوگرافی ندا یاسی و همسرش کیست از کابل تا تهران +عکس پدر و مادر

ندا یاسی کیست؟

او یکی از کاربران فعال در اینستاگرام است که توانسته با رفتارهای مبتدل در اینستاگرام فالوئرهای زیادی را به دست اورد.

اوی اصالتا عراقی – افغانی میباشد پدرش عراقی و مادرش افغانی است که به ایران مهاجرت کرده اند

زمانی که نوجوان بوده مادرش فوت کرده و پدرش او را رها کرده است و او سرگدان بوده و از نظر روحی ضربه بسیار زیادی خورده و چندین بار هم اقدام به خودکشی کرده است

ندا یاسی کیست؟ بیوگرافی ندا ياسي و همسرش (لایو تتلو و ندا یاسی)

ازدواجها و طلاق

زمانی 16 سال سن داشته با یک پسر ایرانی آشنا میشود و بعد از چند سال رابطه انها به هم میخورد و سپس تصمیم میگیرد که ازدواج کند او با یک مرد افغانی ازدواج میکند و با او راهی ترکیه میشود در ترکیه مدتی به آرایشگری مشغول بود اما از همسرش جدا میشود و تصمیم میگرد که راهی کانادا شود.

همچنین ببینید:

در نهایت به کانادا میرود و در انجا پناهندگی اجتماعی میگیرد.

بعد از مدتی با یک مرد ایرانی کانادایی ازدوج میکند مردی که 23 سال از او بزرگتر است اما وضعیت بسیار خوبی برخوردار میباشد و همین باعث میشود که با یکدیگر زندگی کنند.

ندا یاسی گفته که این مرد را صرفا به خاطر پول نگهداشته است و هیچ علاقه ای به او ندارد!

ندا یاسی کیست؟ بیوگرافی ندا ياسي و همسرش (لایو تتلو و ندا یاسی)

رفتار مبتذل ندا یاسی در اینستاگرام

او به دلیل  رفتارهای مبتذل در اینستاگرام فالوئرهای زیادی به دست اورده است اما به دلیل انتشار فیلم های پورن از خود در نهایت اینستاگرام چندین بار صفحه او را مسدود کرده است و او دوباره صفحه جدید ساخته است

در خصوص بیوگرافی، نوع تربیت، خانواده و زندگی او سوال می‌کنند اما واقعیت این است که وی هرگز به صورت دقیق و مستقیم اشاره اي به ملیت ؛ سن و شرایط زندگی خود نکرده است و آنچه موجود است دو روایت زیر است که با توجه به برخی گفتار و یا واکنش هاي‌ او برداشت شده است

رکورد جهانی لایو در اینستاگرام

لایو اینستاگرامیِ امیر تتلو و ندا یاسی ؛ خواننده رپ با ندا یاسی با 600 هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرامیِ جهان را شکست. رکورد قبلی به دِرِیک، رپر معروف تعلق داشت.

همچنین در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت که پس از چند دقیقه لایو تتلو به ۴۳۶k رسید که رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.

خبر درگذشت ندا یاسی

«ندا یاسی درگذشت» این خبری بود که در این چند روز در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اما ماجرا چیست؟ در حالی که در این چند روز خبر درگذشت یک چهره اینستاگرامی دست به دست می‌شود، اما او زنده است (اما حال او وخیم است) و خبر درگذشت ندا یاسی به دلیل تغییرات صفحه اینستاگرام به حالت یاد بود است.

صفحه این چهره مشهور اینستاگرامی که با لایو‌های حاشیه ساز مطرح شده بود به حالت یاد بود در آمد که گمانه زنی درگذشت او را تقویت کرد. اما ادمین پیج او در استوری اینستاگرامش نوشت هرچند ندا یاسی در بیمارستان ترکیه بستری است، اما پیام‌های فیک کاربران باعث شده اینستاگرام درگذشت او را تائید کند. او در ادامه خواست به این دختر رحم کنند و موجبات اذیت او را فراهم نکنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. صفحه رو اپدیت کنید مخصوصا قسمت رکورد ویو اینستا چون رکورد رو شکست+600K

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *