نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز سه شنبه 8 بهمن 98 + قیمت لحظه به لحظه

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز سه شنبه 8 بهمن 98 +قیمت پیش بینی روزهای آینده را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز سه شنبه 8 بهمن 98

قیمت طلای 18 عیار قیمت طلای 24 عیار هر مثقال طلا سکه تمام بهار (امامی)
511,000 هزار تومان 681,500 هزار تومان 2,211,000 تومان 5,120,000 تومان

نرخ ارز (دلار و یورو) امروز سه شنبه 8 بهمن 98

دلار آمریکا یورو پوند انگلیس درهم امارات
13,400 تومان 15 هزارتومان 18000 تومان 3,800 تومان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به گسترش ویروس چینی که باعث افت بازارهای سهام شد، به بالاترین حد در بیش از دو هفته گذشته صعود کرد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۱۵۷۹ دلار و ۱۱ سنت رسید. بهای معاملات در زمان گشایش بازار تا مرز ۱۵۸۶ دلار و ۴۲ سنت پیش رفته بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۴ درصد افزایش، به ۱۵۷۸ دلار و ۳۰ سنت رسید.

برای سرمایه گذاری به هیچ عنوان بر روی ارز و سکه حساب نکنید و با خرید و نگهداری انها در منزل فکر نکنید که در اینده به سود زیادی خواهید رسید!

شاید در یک یا دوبار خرید و فروش سود کنید اما بدون شک در زمانی با ورشکستگی فراوانی مواجه خواهید شد.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز دوشنبه 7 بهمن

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز سه شنبه 8 بهمن 98 + قیمت لحظه به لحظه

برخی از مردم در مقاطعی که قیمت ارز و طلا بالا و پایین میکردند به دنبال خرید و انباشته کردن آنها در خانه رفتند که بعد از مدتی با ضرر های بسیاری مواجه شدند این کار علاوه بر ضرر و زیانی که برای شما به وجود می آورد باعث رکود بازار خواهد شد و به اقتصاد بازار کشور نیز ضربه میزند.

مردم در نهایت به دنبال بهترین سرمایه‌گذاری در ایران می‌گردند: یعنی بالاترین سود، کم‌ترین ریسک و بیش‌ترین نقدشوندگی ممکن.

بهترین سرمایه گذاری چیست؟

بدون شک برای سرمایه گذاری کردن بهتر است به سراغت مشارکت در ساخت اپارتمان بروید و به سراغ افراد قابل اعتماد که به دنبال آپارتمان سازی هستند بروید با این کار چرخه ساخت و ساز در کشورمان نیز به راه می افتد .

اوراق قرضه یا اوراق مشارکت بخرید

با خرید این اوراق از دولت یا از شرکت‌های خصوصی شما خود را در یک سرمایه‌گذاری کم‌خطر با سود نسبتا خوب شریک می‌کنید اما در این نوع سرمایه‌گذاری شما در یک دوره زمانی مشخص نمی‌توانید به سرمایه خود دسترسی داشته باشید. در عوض، سود شما از خرید این اوراق تضمین‌شده است و در مورد اوراق قرضه نیز دولت پشتیبان آنهاست.

خبرهای اقتصادی

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *