نرگس محمدی در قطر همه چیز را به هم ریخت + تصاویر و عکس

نرگس محمدی در قطر همه چیز را به هم ریخت + تصاویر و عکس

نرگس محمدی در قطر همه چیز را به هم ریخت + تصاویر و عکس

نرگس محمدی در قطر همه چیز را به هم ریخت همراه با تصاویر و عکس های نرگس محمدی در قطر که جنجال ساز شده است.

نرگس محمدی در قطر

نرگس محمدی بازیگر سرشناس کشورمان در جام جهانی حضور پیدا کرده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

نرگس محمدی در قطر همه چیز را به هم ریخت + تصاویر و عکس

نرگس محمدی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۶۴ در تهران است .جالب است بدانید مدرک تحصیلی او کارشناسی پرستاری می باشد .او با علی اوجی ازدواج کرده است . اولین فیلم سینمایی او ریسمان باز نام دارد .او با نقش افرینی در سریال ستایش و در نقش ستایش بسیار معروف شد. با پرشین وی همراه باشید تا با بیوگرافی نرگس محمدی آشنا شوید.

فعالیت حرفه ای اش را با تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۹ ساله بود، اولین بار با فیلم تنهایی باد جلوی دوربین رفت، و با پنجمین تجربه اش با فیلم آناهیتا سال ۸۷ درخشید. در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۵ ساله بود با سریال ستایش وارد قاب تلویزیون شد ، و شهرت اش با همین مجموعه شروع و حالا اغلب با همین نام شناخته می شود.

نرگس محمدی در قطر همه چیز را به هم ریخت + تصاویر و عکس

او میگوید خیلی زود به آدم ها اعتماد می کنم و فکر می کنم هر کسی که به من نزدیک است دوست من است و بابت این مسئله خیلی ضربه خوردم اما نمی توانم خودم را کنترل کنم. یکی دیگر از اخلاق های بد من این است که وقتی خیلی خسته و گرسنه هستم هر اتفاقی بیفتد داد فریاد راه می اندازم. تنها چیزی که خیلی حالم را خوب می کند فیلم دیدن و کتاب خواندن است. این روزها به دلیل مشغله زیاد کمتر وقت می کنم فیلم ببینم اما کتاب همیشه همراهم است حتی سر صحنه با خودم می برم و در زمان های خالی می خوانم. همیشه در ماشین کتاب دارم و رمان خواندن را خیلی دوست دارم.

نرگس محمدی در قطر همه چیز را به هم ریخت + تصاویر و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. این روزها اینقدر از بازیگران حالمون به هم می‌خورد نفرت داشتیم که خدا میدونه اما دم شما گرم که ایرانی اصیلید یک انسان وقتی ریشه اصالت داشته باشه خائن نمیشه ماهمه گرفتاری داریم هممون همینجوری فشارهای اقتصادی وامثال آن اما هرگز نباید خائن باشیم یعنی در حقیقت به خودمون خیانت میکنیم. خدا لعنت کنه کسانی که به جای اینکه شرایط رو بهتر کنن فتنه را بدتر کردن همچون ریاحی پرستویی یا غیر..

  2. آفرین بر شما که وطن فروش نبودین.تازه به دوران رسیده هم نبودین

  3. آفرین نرگس محمدی زنده باشی

  4. سلام درود بر شرفتان کارتان عالی بود شما به جای تمام مردم کشور ایران در انجا بودید و ممنون از شما که از پرچممان که نشانه شرافت یک ایرانی است حفظ کردید و نگذاشتید که به ان بی احترامی شود چون پرچممان برای یک قوم نیست برای تک تک اقوام ایرانی است

  5. سفر خوش بگذره ، از طرف ما هم تیم‌ عزیزمونو تشویق کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *