نوحه محرم پویان مختاری سالار تویی + دانلود مداحی پویان مختاری

نوحه محرم پویان مختاری سالار تویی + دانلود مداحی پویان مختاری

نوحه محرم پویان مختاری سالار تویی هوای حرم تو دوباره به سرم زد + دانلود مداحی پویان مختاری را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نوحه محرم پویان مختاری سالار تویی

پویان مختاری خواننده رپ معروف خارج نشین که در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی میکند مداحی را از خود منتشر کرده که مورد توجه هوادارانش قرار گرفته است.

نوحه محرم پویان مختاری سالار تویی + دانلود مداحی پویان مختاری

او که در موزیک ویدیوهایش از زنان نیمه عریان استفاده میکند و همچنین در اینستاگرامش رفتارهای نامتعارفتی را از همسر خود به اشتراک میگذارد حالا با یک نوحه برای محرم حسابی خبرساز شده است و بسیاری از هوادارانش را غافلگیر کرده است.

البته این گونه خواننده ها صرفا برای جلب توجه در رسانه ها و فضای مجازی دست به چنین کارهایی میزنند مثل امیر تتلو که آهنگ های زیادی برای اهل بیت خواند اما در نهایت نشان داد که هیچگونه اعتقادی به اهل بیت ندارد و حتی اقدام به فحاشی به اهل بیت نیز کرد.

دانلود با کیفیت 320

لازم به ذکر است که پویان مختاری مدتی پیش توسط پلیس اسپانیا بازداشت شده بود که مدتی را در زندان سپری کرد و در نهایت از زندان ازاد شد و اقدام به تولید چند موزیک ویدئو کرد

پویان مختاری متولد 8 مهر ماه 1369 در شهرستان ایذه ، خواننده ایرانی اسـت. او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اهواز اسـت. پویان مختاری فعالیت اش رابا موسیقی پاپ شروع کرد و سپس وارد رپ بـه زبان بختیاری شد. مدتی در اصفهان زندگی می‌کرد و در حال حاضر ساکن ترکیه می‌باشد.

او فعالیت خود را در زمینه موسیقی با سبک پاپ آغاز کرد و سپس کم کم سبک رپ را هم با آن تلفیق کرد. بعضی از موزیک هایش به زبان بختیاری است و او در رابطه با این کارش گفته است که دوست دارد فرهنگ و زبان بختیاری را جا بیاندازد. تلفیق سبک های مختلف در موزیک های باعث شده است که در هنرش با دیگر خوانندگان هم سبک خود متفاوت تر جلوه کند و طرفداران زیادی را از آن خود کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *