نوید حیدری کیست + بیوگرافی و عکس اینستاگرام نوید حیدری

نوید حیدری کیست + بیوگرافی و عکس اینستاگرام نوید حیدری

نوید حیدری کیست + بیوگرافی و عکس اینستاگرام و ماجرای نام مورد نظر در کامنت ها و اینستاگرام و سن و شغل و رستوران ابن بطوطه و را در مجله شبونه مشاهده کنید.

نوید حیدری کیست

با انتشار خبر ازدواج و مطرح شدن بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر کشورمان به نام پرستو صالحی نظرها به سمت نام و عکس و هویت همسر این بازیگر جلب شده است.

آدرس رستوران ابن بطوطه

این بازیگر بدون نام بردن و عکسی از همسرش خبر ازدواجش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و کامنتی بالای ۲۰۰۰۰ هزار برای تبریک گویی به وی اعم از فالوورها و بازیگران و چهره‌های معروف به وی تبریک گفتند.نوید حیدری کیست

 

نوید حیدری کیست + بیوگرافی و عکس اینستاگرام نوید حیدری

اینستاگرام پرستو صالحی بیش از یک میلیون و پانصد ساله دارد که یکی از هنرمندانی است که دنبال کننده های زیادی را در پیج شخصی خود دارد.
در میان کامنت ها و تصاویری که در اینستاگرام این هنرمند منتشر شده است نامی بسیار جلب توجه می کند که بیشتر فالوور هایش از فردی به نام نوید حیدری نامبرده و همچنین تصاویری که در رستوران ابن بطوطه در میدان تجریش منتشر شده است.محمد نادری
اکثر کاربران به او تبریک گفته و اما این بازیگر اعلام کرد که من همسرم نه رستوران دارد و اصلا شغلی یه جز رستورانی دارد و من نمیدانم این شایعات از کجا منتشر می شود و من به موقعش او را معرفی خواهم کرد.

واکنش به شایعات و خبرهای دروغ شبکه های اجتماعی

یعنی همه حدس و گمان ها اشتباه بوده و این خانم بازیگر اعلام کردند که خودم نام همسرم را اگر صلاح بدانم اعلام می کنم.

نوید حیدری کیست + بیوگرافی و عکس اینستاگرام نوید حیدری

بیوگرافی و عکس اینستاگرام نوید حیدری

وی یکی از فالورهای پرستو صالحی بوده اما اینستاگرامش خصوصی است.
وی متولد آبان ماه بوده و تصاویری بازیگران در رستوران ابن بطوطه نشانگر این است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده که توجه هنرمندان و چهره های ورزشی و هنری و سینمایی را به خود جلب کرده است.

حواشی کامنت های پرستو صالحی

رستوران ابن بطوطه در تجریش است که در این بیشتر غذاهای مراکشی طبخ و سرو می شود و یکی از بهترین غذاهای عربی و خوشمزه ترین سرو های غذا را در این مکان می توانید نوش جان کنید.
ختما به این رستوران سری بزنید و از غذاهای آن میل کنید.

نوید حیدری کیست

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *