نیش زنبور درمان کرونا پیشنهاد پروفسور عظیم اکبرزاده خیاوی برنامه طبیب

زهر زنبور عسل درمان کرونا و نحوه درمان کرونا با نیش زنبور عسل

زهر زنبور عسل درمان کرونا و نحوه درمان کرونا با نیش زنبور عسل پیشنهاد پروفسور عظیم اکبرزاده خیاوی برنامه طبیب +فیلم و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نیش زنبور درمان کرونا

روز گذشته برنامه طبیب یک متخصص بیوشیمی را دعوت کرد

آقای عظیم اکبرزاده خیاوی مدعی است زهر زنبور عسل میتواند کرونا را به صورت کامل درمان کند

فیلم صحبت های ایشان را در زیر مشاهده نمایید.

او گفت که با نیش زنبور میتوان بیماری کرونا را درمان کرد!

این شخص به شدت بر روی ادعای خود پا فشاری داشته و تاکید میکند که نیش زنبور قادر خواهد بود بیماری کرونا را درمان کند.

او همچنین میگوید آمپول عصاره نیش زنبور میتواند این ویروس را ریشه کن کند و هیچگونه عوارضی برای مصرف کننده نخواهد داشت! (این درحالیست در بین انسانها تعدادی زیادی وجود دارند که به نیش زنبور حساسیت دارند و ممکن است به تشنج برسند)

زهر زنبور عسل درمان کرونا و نحوه درمان کرونا با نیش زنبور عسل

ادعای عجیب این شخص در رسانه ملی واکنش های زیادی را در پی داشته است .

این شخص میگوید یکی از شاگردان او در کرج به او زنگ زده و گفته کرونا گرفته و نمیتواند نفس بکشد و به او نیش زنبور را پیشنهاد داده و آن شخص بیمار کاملا حالش خوب شده است!

این درحالیست که بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان معتقد هستند تا قبل از سال 2020 هیچ واکسن و دارویی برای درمان این بیماری وجود نخواهد داشت.

مینو محرز متخصص بیماری‌های عفونی و عضو کمیته علمی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نیش زنبور عسل و تاثیر آن روی ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر موضوع تاثیر آن بر ویروس کرونا قطعی نیست و هنوز اطلاع و مقاله‌ای در این باره بیرون نیامده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *