هادی چوپان و آرنولد و رونی کلمن کدام یک عضلات بهتری دارند؟

هادی چوپان یا آرنولد کدام یک عضلات بهتری دارند؟ هر دوی انها قهرمان مستر المپیا هستند آرنولد 7 بار قهرمان مستر المپیا بوده و در این زمینه رکوردار است و از اینکه او قوی ترین عضلات را داشته شکی نیست.

هادی چوپان و آرنولد و رونی کلمن کدام یک عضلات بهتری دارند؟

هادی چوپان یا آرنولد کدام یک عضلات بهتری

برخی از رسانه های خارجی مدعی هستند عضلات هادی چوپان بزرگتر از آرنولد میباشد هر چند که ملاک قهرمانی در مسابقات بدنسازی نکات دیگری نیز است.

هادی چوپان بدون شک یکی از مهمترین بدنسازان ایران و جهان محسوب میشود و قهرمانی ددر مسابقات مستر المپیا برای هر بدنسازی یک رویای دست نیافتنی است که هادی چوپان برای نخستین بار در تاریخ ورزش بدنسازی ایران به این مهم دست پیدا کرده است.

هادی چوپان و آرنولد و رونی کلمن کدام یک عضلات بهتری دارند؟

آرنولد شوارتزنگر با ورود به دنیای بدنسازی طوفانی مهیب به راه انداخت. او سلطان بلامنازع دهه ۷۰ مستر المپیا با هفت قهرمانی بود. او از سال ۱۹۷۰ تا سال ۱۹۷۵ و در شش سال پیاپی قهرمان مسترالمپیا شد و پس از پنج سال بازنشستگی در سال ۱۹۸۰ مجددا به استیج مسابقات بازگشت و به راحتی برای هفتمین بار به مقام قهرمانی مستر المپیا رسید.

همچنین ببینید:

هادی چوپان گرگ ایرانی

چوپان ملقب به گرگ ایرانی در مصاحبه ای جالب دقایقی بعد از قهرمانی در مسترالمپیا گفته: «از 23 سال قبل آرزو داشتم یک روز مسترالمپیا شوم. همیشه دوست داشتم با هنی رامبد کار کنم. وقتی شنیدم یک مربی ایرانی در آمریکا هست و می گویند بهترین مربی دنیاست، دوست داشتم با او تمرین کنم. الان هم می گویم در این سال ها من فقط تمرین کردم و آن چیزی که مرا ساخته، علم بوده. امیدوارم این روزها بازهم تکرار شود.»

هادی چوپان و آرنولد و رونی کلمن کدام یک عضلات بهتری دارند؟

ستاره این روزهای ورزش ایران یعنی هادی چوپان که در مسترالمپیا به عنوان بالاترین سطح مسابقات حرفه ای بدنسازی جهان بعد از ۴ دوره حضور به عنوان قهرمانی رسید، می گوید از ۲۳ سال قبل با رویای بالا بردن ساندو(جایزه ویژه قهرمان مسترالمپیا) زندگی کرده و در آخر توانسته در سال ۲۰۲۲ به این آرزوی خود برسد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *