آخرین عکس حسام محمودی و دخترش هانا را ببینید اشکتان در می آید

فیلم کامل هانا دختر حسام محمودی در خندوانه اشک همه را دراورد

حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون امروز بر اثر ایست قلبی درگذشت تصویری از حسام محمودی و دخترش هانا در اینستاگرام این بازیگر مورد توجه کاربران و هواداران و قرار گرفته است.

آخرین عکس حسام محمودی و دخترش هانا را ببینید اشکتان در می آید

آخرین عکس حسام محمودی و دخترش هانا

حسام محمودی دارای یک فرزند دختر به نام هانا بود که 9 سال سن دارد.

حسام محمودی را با سریال های حوالی پاییز و نوار زرد و کلبه ای درمه و باخانمان میشناسند اما شهرت او برای سریال دلدار و لحظه گرگ و میش و سایه بان است .

حسام محمودی در دهه نود اوج فعالیت خود را در تلویزیون تجربه کرد.

سوابق

سریال های گاهی به پشت سر نگاه کن و زعفرانی و شکوه یک زندگی از سریال هایی بود که در اوایل دهه ۹۰ بازی کرد آخرین کار تلویزیونی او در سال ۱۴۰۰ بود که سریال های کلبه ای در مه و نوار زرد ۲ را ایفای نقش پرداخت.

آخرین عکس حسام محمودی و دخترش هانا را ببینید اشکتان در می آید

حسام محمودی همچنین در سینما تجارب زیادی دارد فیلم سینمایی خسته نباشید در سال ۱۳۹۱ اولین تجربه حرفهای او در سینما بود و سپس با فیلم های شب بیرون و مردن به وقت شهریور و حق سکوت گام های دیگر خود را برداشت.

آخرین کار های سینمایی حسام محمودی فیلم های غریب و رمانتیسم عماد و طوبی میباشد حسام محمودی در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

فیلم هانا دختر حسام محمودی در خندوانه

حسام محمودی متولد 1365 در تهران است. وي فارغ التحصيل رشته حقوق قضایی و فوق ليسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربيت مدرس است.

حسام محمودی بازیگری را در سال 1391 و با بازی در فیلم های خسته نباشید و شب بیرون در سینما آغاز و همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال 1393 و با بازی در سریال گاهی پشت سر نگاه کن، شروع کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *