هدیه و کادو کریسمس 2023 جان سینا را شگفت زده کرد +فیلم

هدیه و کادو کریسمس 2023 جان سینا را شگفت زده کرد جان سینا کشتی کج کار حرفه ای و محبوب بوده که روز گذشته برای مسابقه بر روی رینگ رفت که کادویی برای او در آنجا گذاشته بودند.

هدیه و کادو کریسمس 2023 جان سینا

 جان سینا وقتی کادو را باز کرد یک عدد صندلی بود که از آن برای مبارزات خود استفاده کند.

استفاده از صندلی در مسابقات کشتی کج مرسوم است و ورزشکاران از آن برای ضربه زدن استفاده میکنند.

کشتی کج ورزشی است که عناصر تئاتر و مبارزه ساختگی را با کشتی گرفتن ترکیب می کند. در مقایسه با ورزش‌های المپیک کشتی فرنگی و کشتی آزاد، کشتی کج یک فعالیت درخشان‌تر است که در آن شخصیت، سبک و توانایی ایجاد پاسخ از سوی جمعیت به اندازه توانایی بدنی است. برخی از حرکات طراحی شده اند و ورزشکاران باید از یک فیلمنامه پیروی کنند تا نمایش را در مسیر خود نگه دارند، اما اکثر آنچه می بینید عمل واقعی است.

هدیه و کادو کریسمس 2023 جان سینا را شگفت زده کرد

بسیاری از مردم احساس می‌کنند که کشتی کج می‌تواند ریشه‌های آن را به نمایشگاه‌های فرعی کارناوال و سالن‌های موسیقی قرن نوزدهم بازگرداند. WWE تا سال 2000 به عنوان فدراسیون جهانی کشتی (WWF) شناخته می شد، زمانی که صندوق جهانی طبیعت از این شرکت شکایت کرد و ادعا کرد که قراردادهای استفاده از حروف اول WWF را نقض کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *