فیلم کامل هدیه خفن کریسمس 2023 جورجینا رودریگز به کریستیانو رونالدو

هدیه لاکچری کریسمس 2023 کریستیانو رونالدو از جورجینا رودریگز ماشین میلیاردی و خفن جدید هدیه رونالدو به همسرش جورجینا رودریگز را ببینید.

جورجینا رودریگز بعد از پیش مقدمه در مورد هدایای مجلل کریسمس خود در حساب اینستاگرامش، ویدئویی را منتشر کرد که در آن هدیه شگفت‌انگیزی که برای شریک زندگی خود کریستیانو رونالدو خریده بود را به نمایش گذاشت.

هدیه لاکچری کریسمس 2023 کریستیانو رونالدو

جورجینا برای شگفت‌زده کردن رونالدو، این خودروی نقره‌ای را با یک ربان قرمز نگ تزیین کرده بود.

جورجینا در ویدئویی ظاهر می‌شود که تزئین میز شام کریسمس را نشان می‌دهد که در وسط آن چندین شمع قرار گرفته‌اند و رنگ سفید غالب است.

فیلم کامل هدیه خفن کریسمس 2023 کریستیانو رونالدو از جورجینا رودریگز

قیمت هدیه کریسمس رونالدو چند است؟

رونالدو با دیدن یک رولز رویس داون 2022 به ارزش 356000 دلار که با روبان قرمز بسته شده بود غافلگیر شد.

این رولز رویس داون می تواند در 4.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت برسد. این صفحه نمایش 10.5 اینچی دارد و سقف جمع شونده آن 22 ثانیه طول می کشد تا باز شود.

فیلم کامل هدیه خفن کریسمس 2023 کریستیانو رونالدو از جورجینا رودریگز

رونالدو نیز در اینستاگرامش نوشت: مرسی عشقم و تصویری از ماشین جدیدش را به اشتراک گذاشت.

همچنین ببینید:

در همان ویدئو، یک بابانوئل قبل از اینکه تمام خانواده شروع به باز کردن هدایای خود کنند، ظاهر شد که شامل سه چرخه و دستگاه های بازی ویدیویی بود.

فیلم کامل هدیه خفن کریسمس 2023 کریستیانو رونالدو از جورجینا رودریگز

کریسمس امسال رنگ و بوی دیگری برای رونالدو و همسرش جورجینیا دارد، آن‌ها چند ماه پیش یکی از فرزندان دوقلوی شان را از دست دادند و همین موضوع باعث شد تا برای مدتی از انظار عمومی دور باشند. اما جورجینیا با انتشار چند استوری از هدیه‌های لاکچری کریستیانو برایش در تعطیلات کریسمس رونمایی کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *