همجنس گرایی محسن لرستانی از شایعه تا واقعیت

خبر همجنس گرایی محسن لرستانی و پرونده پرستوهای ترنس

همجنس گرایی محسن لرستانی از شایعه تا واقعیت خبری که در فضای مجازی منتشر شده است و بازتاب گسترده ای داشته است.

همجنس گرایی محسن لرستانی | اعدام محسن لرستانی برای همجنس بازی

خبر همجنس گرایی محسن لرستانی

در آذر ۱۳۹۸، کاظم حسینی، وکیل دادگستری اعلام کرد لرستانی، به ایجاد یک گروه اینستاگرامی ویژه افراد تراجنسی متهم شده و به همین دلیل با اتهام افساد فی الارض روبرو است. به گفتهٔ حسینی، متهمان اصلی پرونده نظامی هستند و اتهام‌های مطرح‌شده دربارهٔ لرستانی شائبهٔ وجود «پرستوهای ترنس» در پرونده را تقویت می‌کند.

محسن لرستان سه سال است که زندان اوین به سر میبرد و اتهام افساد فی الارض برایش صادر شد خبرهایی مبنی بر صادر شدن حکم اعدام برای او به گوش میرسد که برای تایید به دیوان عالی کشور رفته است

این خبر زمانی شوکه کننده بود که گفته شده او به اتهام افساد فی الارض بازداشت شده اتهام سنگینی که برای این خواننده محبوب بسیار عجب و سنگین میباشد.

بعد از انتشار این خبر بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران پیگیر این ماجرا شدند تا اینکه وکیل او را پیدا کرده و جزئیات را از او جویا شدند.

وکیل مدافع محسن لرستانی گفت که این خواننده شاکی خصوصی نداشته و شاکی او مدعی العموم میباشد و به او اتهام افساد فی الارض وارد شده است .

همجنس گرایی محسن لرستانی اعدام | سوء استفاده از دوجنسه ها

جزئیات جدید درباره پرونده محسن لرستانی

آقای کاظم حسینی وکیل دادگستری درباره پرونده پیچیده محسن لرستانی میگوید که او اتهام تشکیل گروه در فضای مجازی مخصوص افراد تراجنس (ترنس) میباشد و دلیل اینکه او را به افساد فی الارض متهم کرده اند همین میباشد.

آقای حسینی گفته است “متهمین اصلی پرونده” نظامی هستند و اتهام‌های مطرح‌شده درباره آقای لرستانی “شائبه پرستوهای ترنس را تداعی می‌نماید” که حکم او اعدام خواهد بود.

رابطه محسن لرستانی با ترنسها مهمترین اتهام او محسوب میشود

اصطلاح پرستو مدتیست که در کشورمان مرسوم شده است و در رسانه ها مطرح میشود پرستو به کسی گفته میشود که تلاش میکند از طریق رابطه جنسی مسئولان یک کشور را به انحراف کشانده و بعد از فریب دادنش از رابطه جنسی با مسئول مربوطه مخفیانه فیلم بگیرد تا آبروی او را ببرد.

در حال حاضر این خواننده یکسال است که در زندان به سر میبرد

بنا به گزارش‌های قبلی محسن لرستانی از اسفند ماه سال ٩٧ در بازداشت است. اتهام “افساد فی الارض”، که می‌تواند  حال وکیل او می‌گوید که “مدیریت گروه اینستاگرامی پرطرفدار ویژه ترنس‌ها” مبنای این اتهام است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *