بیوگرافی همسر جوان رستم قاسمی کیست؟ ماجرای فوت همسر اولش

همسر جوان رستم قاسمی کیست؟ ماجرای فوت همسر اول رستم قاسمی و ازدواج مجدد ایشان و ماجرای پخش شدن عکس های خصوصی او را در این صفحه ببینید.

رستم قاسمی یکی از چهره های جنجالی بوده که همیشه در دوران فعالیت اش حواشی پیرامونش بوده است او سالها وزیر نفت و همچنین وزیر مسکن کشورمان بوده است که بارها انتقاداتی به او شده است یکی از مهمترین حواشی که پیرامون رستم قاسمی بوده انتشار تصاویر شخصی او به همراه همسرش در مالزی بود که توسط رسانه های معاند پخش شد ابتدا گفته شده بود او با یک خانم جوان که نسبتی با او ندارد رابطه داشته و تصاویر مربوط به او است اما بعدا مشخص شد که تصاویر مربوط به همسرش میباشد.

همسر جوان رستم قاسمی کیست؟ ماجرای فوت همسر اولش

همسر جوان رستم قاسمی کیست؟

تصاویری از رستم قاسمی وزیر مسکن به همراه یک خانم بی حجاب در فضای مجازی منتشر شده که رسانه‌های ضد انقلابی مدعی هستند ایشان به خارج از کشور رفته و با زنان خارجی ارتباط برقرار کرده است.

علی جعفری مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به این تصاویر واکنش نشان داد و در توییتر گفت انتشار عکس های خصوصی زن و شوهر کار بسیار غیر اخلاقی می باشد و دور از شرافت و انسانیت است .

رستم قاسمی در سال ۱۳۶۳ با مرضیه سادات قاسمی ازدواج کرد حاصل ازدواج چهار فرزند بود همسرش به دلیل بیماری در سال 1387 فوت کرد ایشان بعد از چند سال تصمیم به ازدواج گرفتند با یک خانم جوان ازدواج کرده است که تصاویر پخش شده مربوط به همسر دوم می باشد.

همسر جوان رستم قاسمی کیست؟ ماجرای فوت همسر اولش

بیوگرافی رستم قاسمی

سردار رستم قاسمی متولد اردیبهشت ۱۳۴۳ در استان فارس بوده و در حال حاضر وزیر راه و شهرسازی دولت رئیسی می باشد او سال‌ها به عنوان یکی از اعضای فرمانده سپاه فعالیت داشته است و  دچار  گاز شیمیایی حاصل از جنگ شد و جانباز گردید .

در دوران تحریم تلاش زیادی برای فروش نفت کرده در نهایت در شهریور ۱۳۹۸ به همراه پسرش مرتضی در لیست تحریم آمریکا قرار گرفت

سردار رستم قاسمی در حال حاضر وزیر شهرسازی و مسکن دولت رئیسی است تصاویری از او به همراه یک زن بی حجاب در مالزی جنجال زیادی را به راه انداخته است که در نهایت علی جعفری مشاور و رئیس دفتر او اعلام کرد این عکس ها خصوصی بوده و مربوط به همسر او می باشد و انتشار عکس های خصوصی یک زن و شوهر کاری بسیار زشت و به دور از انسانیت و شرافت است .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. ایشون که مدعی هستن بس چرا با این وضع و واوضاع

  2. برفرض که همسرش باشد چرا با چنین حجابی؟ نمیشه همسر وزیران و دختران و عروسان مسئولین در حجاب ازاد باشند و دختران سرزمینمان برای بدحجابی راهی قبرستان شوند پس کو گشت ارشاد مسئولان؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رئیسی خوابه؟؟؟

    • نوشته عکس خصوصی اون بیشرفی که منتشر کرده گناهکاره،مگه شما تو محفل خصوصی هم باحجابی؟

      • رها رستگار

        فاطمه جون محوطه پشتی برج‌های دوقلوی پتروناس محفل خصوصی اسمش نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *