همسر رامین ناصر نصیر کیست؟ بیوگرافی

همسر رامین ناصر نصیر کیست؟ بیوگرافی

همسر رامین ناصر نصیر کیست؟ جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای رامین ناصر نصیر بازیگر مطرح کشورمان که سالها در عرصه سینما و تویزیون فعالیت میکند در بین مردم بسیار شناخته شده است و بسیاری با کارهای هنری او آشنایی دارند.

همسر رامین ناصر نصیر کیست؟

اما نکته جالبی که درباره این بایگر وجود دارد این است که از وضعیت تاهل آقای ناصرنصیر اطلاعاتی در رسانه ها وجود ندارد و در مصاحبه های خود در این مورد صحبتی نکرده است.

همسر رامین ناصر نصیر کیست؟ بیوگرافی

برخی از افراد معتقد هستند که او از همسرش جدا شده و برخی دیگر معتقدند که هیچگاه ازدواج نکرده است به هر حال درباره وضعیت تاهل او اطلاعاتی وجود ندارد.

اگر شما درباره زندگی شخصی او اطلاعاتی دارید میتوانی آن را در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا برای هواداران وی به اشتراک بگذاریم.

رامین ناصرنصیر، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون در ۱۱ بهمن ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. اصالتا گیلانی است و پدر و مادرش هردو لاهیجانی هسند. او فارغ‌ التحصیل رشته‌ تدوین از دانشکده‌ی هنرهای زیبا است. رامین هم دانشگاهی فلامک جنیدی بود و آنها رابطه دوستانه ای با یکدیگر دارند.

ناصر نصیر فعالیت حرفه ای خود را با “ساعت خوش” مهران مدیری در سال ۱۳۷۳ آغاز کزد. او با این سریال به شهرت رسید. بعد از آن با بازی در “جنگ ۷۷” و “نوروز ۷۷” به اوج شهرت رسید.

همسر رامین ناصر نصیر کیست؟ بیوگرافی

امین ناصرنصیر در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 7 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم رامین ناصرنصیر در این سال، بازیگری در سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی، سریال شهرزاد 1 به کارگردانی حسن فتحی، سریال آشوب به کارگردانی کاظم راست‌گفتار، سریال عطسه به کارگردانی مهران مدیری، فیلم رفقای خوب به کارگردانی مجید قاری‌زاده، فیلم مشکل گیتی به کارگردانی بهرام کاظمی و فیلم من و شارمین به کارگردانی بیژن شیرمرز محسوب می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *