همسر رضا رویگری بازیگر او را رها کرد و طلاق گرفت +عکس

همسر رضا رویگری بازیگر او را رها کرد و طلاق گرفت +عکس

همسر رضا رویگری بازیگر او را رها کرد و طلاق گرفت تارا کریمی همسر جوان رضا رویگری بعد از اینکه این بازیگر چند بار سکته کرد و خانه نشین شد او را رها کرد.

همسر رضا رویگری بازیگر او را رها کرد و طلاق گرفت +عکس

همسر رضا رویگری بازیگر او را رها کرد

این خانم ابتدا او را در خانه سالمندان گذاشت و که سر و صدای زیادی به راه افتاد و در نهایت پرویز پرسویی به کمک آقای رضا رویگری آمد و برایش یک خانه آپارتمان اجاره کرده و کرایه خانه را هم خودش تقبل نمود.

البته خانم کریمی در مصاحبه اش گفته که سختی های زیادی کشیده است و از زمانی که با رضا رویگری ازدواج کرده مثل یک پرستار از او نگهداری کرده است حتی خودش تنهایی او را در خانه جا به جا میکرده است و از نظر مالی بسیار وضعیت بدی داشته است که دیگر امکان نگهداری او وجود نداشته است و باید خودش نیز سر کار میرفته است.

همسر رضا رویگری بازیگر او را رها کرد و طلاق گرفت +عکس

همسر بازیگر معروف سینما و تلویزیون در این گفتگو بیان کرد که شرایط مالی نگهداری آقای رویگری در مراکز خصوصی فراهم نبود. او چندین سال است که از وضعیت خود می گوید اما کسی توجه نمیکند. متأسفانه در این اواخر ایشان کنترل مسائل بهداشتی خود را از دست داده بودند. من هم توان مالی نگهداری از ایشان را در مراکز خصوصی نداشتم و از طرفی به لحاظ فیزیکی نمی توانستم مراقبتهای لازم را از ایشان داشته باشم با مشورتهایی که صورت گرفت تصمیم این شد تا ایشان را در شرایطی نگه داریم که انکان مراقبت از او فراهم باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *