همسر شایان مصلح کیست عکس جدید همسر محجبه اش

همسر شایان مصلح کیست +فیلم و عکس ازدواج

همسر شایان مصلح فوتبالیست را ببینید همسر این بازیکن محجبه بوده و مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

همسر شایان مصلح کیست

شایان مصلح فوتبالیست سرشناس که در حال حاضر در تیم ذوب آهن بازی می‌کند در اینستاگرامش تصویری از ازدواجش منتشر کرد که به همراه همسر محجبه‌اش بر سر سفره عقد نشسته است.

همسر شایان مصلح کیست عکس جدید همسر محجبه اش

شایان مصلح چند سال پیش ازدواج کرده بود و امروز عکس همسرش را در سالگرد ازدواجش به اشتراک گذاشت که کاملا محجبه بود و این برای کابران شبکه های اجتماعی جالب به نظر میرسد.

عکس جدید همسرش

شایان مصلح بازیکن ذوب آهن که سابقه بازی در تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را در کارنامه‌اش دارد حالا به جرگه متاهلان پیوسته است و خبر ازدواجش را رسانه‌ای کرد.

درباره اینکه همسر شایان مصلح کیست به نظر می‌رسد از اقوام این فوتبالیست باشد چرا که در زمینه ورزشی فعالیتی ندارد و از ورزشکاران معروف کشور نیست.

همسر شایان مصلح کیست عکس جدید همسرش

برخی از کاربران فضای مجازی مدعی هستند که همسر شایان مصلح از اقوام نزدیک او است.

لازم به ذکر است که شایان مصلح متولد ۴ تیر ۱۳۷۲ در شهر رودبار بوده و در حال حاضر ۳۰ سال سن دارد به عنوان مدافع بازی می‌کند به نظر نمی‌رسد که شایان مصلح دیگر به تیم ملی ایران دعوت شود و در عرصه باشگاهی کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا اینکه فوتبالش را کنار بگذارد خبر ازدواج شایان مسلم در حالی رسانه‌ای شد که در میان اخبار ازدواج حسن یزدانی کشتی‌گیر قهرمان جهان به حاشیه رفت.

همسر شایان مصلح کیست عکس جدید همسرش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *