همسر مهدی طارمی کیست نحوه ازدواج و بیوگرافی و عکس و اینستاگرام

همسر مهدی طارمی کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و جزئیات ازدواج مهدی طارمی با دختر یک تاجر در لندن و آخرین خبر درباره ازدواج و عروسی مهدی طارمی را در این صفحه ببینید.

همسر مهدی طارمی کیست

مهدی طارمی بفوتبالیست ملی پوش کشورمان این روزها در دوراج اوج خود به سر میبرد و تصمیم به ازدواج گرفته است همسر او یک دختر ایرانی مقیم لندن بوده که پدرش تاجر است او میخواهد قبل از جام جهانی 2022 مراسم عروسی خود را برگزار کند.

همسر مهدی طارمی کیست نحوه ازدواج و بیوگرافی و عکس و اینستاگرام

گفته میشود مهدی طارمی در حال حاضر عقد کرده و با همسرش زندگی میکند و به دنبال برگزاری مراسم عروسی خود میباشد.

طارمی پیش از این با سحر قریشی وارد رابطه شده بود که این بازیگر از او مبلغی پول به عنوان قرض گرفت و رابطه اش را با مهدی طارمی هم زد حالا بسیاری از هواداران طارمی به پیج اینستاگرام سحر قریشی رفته و او را لایق تتلو دانستند که هر روز باعث تحقیرش میوشد.

طارمی این روزها در اوج آمادگی خود به سر برده و با تیم پورتور قهرمان لیگ پرتغال شده است.

این فوتبال متولد 1371 در بوشهر بوده و فوتبالیش را با تیم شاهین بوشهر آغاز کرده است و با تیم پرسپولیس موفق شد به تیم ملی کشورمان راه پیدا کند.

او جوان‌ترین عضو خانواده خود است. برادر بزرگتر او محمد است که وی نیز بازیکن فوتبال است و درحال حاضر در تیم ایرانجوان بوشهر توپ می‌زند. او با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی و محسن مسلمان روابط خوبی دارد.

نخستین درخشش او در پرسپولیس در تاریخ 2 آذر 1393 و در 79مین شهرآورد تهران مقابل استقلال بود که در آن پرسپولیس با نتیجهٔ 2–1 به پیروزی رسید. او در آن بازی دیدنی گلی نزد، امّا به عنوان یک بازیکن تعویضی نقش موثّری در گل اوّل داشت و با پاس حساب شدهٔ او محمّد نوری گل اوّل و مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

مهدی طارمی ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ برای اولین بار به تیم ملی ایران توسط کارلوس کی روش دعوت شد. طارمی در جشن بهترین‌های لیگ برتر چهاردهم (۹۳–۹۴) به عنوان بهترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد. او در این مراسم در چهار رشته از جمله بازیکن سال فوتبال ایران که قاسم حدادی فر موفق به دریافت آن شد، کاندیدای دریافت جایزه بود. مهدی طارمی همچنین در سال ۱۳۹۴ به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد. او نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۲۰۱۵ انجام داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *