همسر مهرانه مهین ترابی کیست؟ ماجرای ازدواج

همسر مهرانه مهین ترابی کیست؟ ماجرای ازدواج و طلاق

همسر مهرانه مهین ترابی کیست؟ ماجرای ازدواج مهرانه مهین ترابی را به همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر مهرانه مهین ترابی کیست؟

مهرانه مهین ترابی بازیگر شناخته شده کشورمان بوده که بسیاری از مردم او را با سریال های همسران و خانه سبز می شناسند.

همسر مهرانه مهین ترابی کیست؟ ماجرای ازدواج و طلاق مهرانه مهین ترابی

این خانم هنرمند همچنان حضور پررنگی در سینما و تلویزیون ایران دارد.

جالب است بدانید که این بازیگر مطرح کشورمان متولد ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در شهر کرج می باشد.

در حال حاضر ۶۳ سال سن دارد و تا به حال ازدواج نکرده است

وی درباره ازدواجش می گوید که آنقدر حرفه‌ای بازیگری غرق شدم که نتوانستم به ازدواج فکر کنم هرچند که در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها نقش یک همسر مهربان و خوب را بازی می‌کردم اما هیچگاه در واقعیت ازدواج نکرده ام.

من هم مثل بسیاری از خانمها دوست دارم که صاحب فرزند شوم و حس مادر بودن را تجربه کنم اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستم هیچگاه ازدواج کنم

مهرانه مهین ترابی، بعد از سالها حضور فعال در تلویزیون و بازی در سریال های خوش ساخت کارگردان های مطرح، هنوز هم که هنوز است برای بیشتر ما با همان نقش «مهین» سریال «همسران» شناخته می شود. زنی مدیر و به قول خودش تا حدی سلطه جو، که در شرایط بسته و مردسالار اوایل دهه هفتاد، توانست با یک کمدی مخصوص به خود، قالبی جدید از زنان روز جامعه را به تصویر بگذارد. او بلافاصله بعد از «همسران»، در نقش «عاطفه» سریال «خانه سبز»، در قالب زن امروزی دیگری قرار گرفت و در مقابل زنده یاد خسرو شکیبایی، یک بار دیگر در بازیگری به اوج موفقیت رسید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *