هومن سیدی در اینستاگرام به سیم آخر زد پست جنجالی درباره حوادث اخیر

هومن سیدی در اینستاگرام به سیم آخر زد پست جنجالی سیاسی هومن سیدی در حمایت از معترضان که حواش را به وجود اورده است.

هومن سیدی در اینستاگرام به سیم آخر زد پست جنجالی درباره حوادث اخیر

هومن سیدی در اینستاگرام به سیم آخر زد

هومن سیدی بازیگر سرشناس کشورمان در اینستاگرامش پستی را به اشتراک گذاشت و به شدت از مسئولان انتقاد کرد پستی که بدن شک برایش گران تمام خواهد شد.

هومن سیدی از چهره های سرشناس سینمای ایران بوده که در فیلم ها و سریالهای متعددی بازی کرده است.

این بازیگر در عرصه کارگردانی نیز بسیار موفق بوده و حتی کلاس های بازیگری نیز دایر کرده است و بسیاری از بازیگران جوان کشورمان در کلاس های او فارغ التحصیل شده است.

هومن سیدی در اینستاگرام به سیم آخر زد پست جنجالی درباره حوادث اخیر

هومن سیدی خیلی کم پیش می اید که در عرصه سیاست اظهار نظر کند.

هومن سیدی بعد از گذراندن دوره دبیرستان و گرفتن مدرک دیپلم گرافیک کارش را با حضور در کلاس های انجمن سینمای جوان رشت و ساختن چندین فیلم کوتاه شروع کرد.

هومن سیدی در سال 1385 با آزاده صمدی ازدواج کرد و این دو در سال 1392 از هم جدا شدند. او در سال 1393 برای بار دوم با خانمی به نام بیتا اصلانی ازدواج کرد و پس از 3 سال با خبری که حامد بهداد در مورد به دنیا آمدن دخترش نیل داده بود، خبر ازدواج دومش منتشر شد.

هومن سیدی سال 1386 در قامت کارگردان فیلم کوتاه 35 متری سطح آب و دندان آبی را ساخت اما اولین فیلم بلند او در سال 1389 با فیلم موفق آفریقا شروع شد فیلم آفریقا در جشنوراه فیلم فجر آن سال در بخش آثار ویدیویی جایزه بهترین فیلم و آزاده صمدی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در این فیلم بدست آورد عده ای پس از ای موفقیت ها او را ادامه دهنده سبک اصغر فرهادی می دانند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *