واریز یارانه شب یلدا و هدیه یلدایی یک میلیون تومانی به مردم واقعیت دارد؟

واریز یارانه شب یلدا و هدیه یک میلیون تومانی به مردم واقعیت دارد؟ خبری که توسط برخی از سایت های زرد برای جلب توجه منتشر شده است.

واریز یارانه شب یلدا و هدیه یک میلیون تومانی به مردم واقعیت دارد؟

ماجرای واریز یارانه شب یلدا و هدیه یک میلیون تومانی

با فرا رسیدن شب یلدا بسیاری از مردم گمان می کنند که به آنها یارانه یک میلیون تومانی تعلق می گیرد این در حالی است که در سال ۱۳۹۹ این اتفاق رخ داد و یک میلیون تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد اما این مبلغ صرفاً به عنوان وام کرونایی بود که بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده بود .

اما در سال ۱۴۰۱ مبلغ یارانه طبق روال ماه‌های گذشته واریز شد و خبری از یارانه یلدایی نیست.

شاید برخی از سایت ها برای کسب بازدید کننده اخبار دروغی را مبنی به واریز یارانه ویژه شب یلدا هدیه دولت به مردم منتشر کردند که این خبر صحت ندارد تنها مبلغی که در ایام یلدا به حساب مردم واریز شد وام یک میلیون تومانی بود که در نهایت مبلغ اقساط آن از از یارانه کسر شد.

حالا برخی ها گمان میکنند که این مبلغ هر سال در ایام شب یلدا به عنوان هدیه به حساب مردم واریز خواهد شد که این خبر صحت ندارد.

شایعه یارانه یک میلیونی دولت چیست

از چندی قبل مساله واریز سود سهام عدالت مطرح شد. قرار بود دولت سود سهام عدالت 49 میلیون سهامدار خود را آذر ماه واریز کند و تاریخ این واریزی با یلدا نزدیک بود. اما کمی بعد اعلام شد واریز سود سهام عدالت یا همان یارانه یلدایی رئیسی به دی ماه موکول شده است.

حسینی، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت :با واریز ۱۴۲ مرحله یارانه معیشتی، آخرین قسط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کرونا به مبلغ ۳۵ هزارتومان از حساب سرپرستان خانوار کسر شد.

خانوارهایی که ۲ مرحله تسهیلات کرونا را دریافت کردند، اقساط آن تا ۳۰ ماه آینده از یارانه معیشتی آنها کسر می شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با بیان اینکه یارانه تجاری‌سازی در قالب امضای تفاهم‌نامه بین طرف‌های عرضه و تقاضای فناوری اعطا می‌شود، توضیح داد: این تسهیلات به فناوری‌هایی تعلق می‌گیرد که در محل بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، تفاهم‌نامه تبادل دستاوردهای فناورانه بین فروشنده و خریدار فناوری منعقد کنند.

وی با اشاره به نقش موثر این نمایشگاه در همرسانی عرضه و تقاضای فناوری، از حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف برای تفاهم‌نامه‌های امضا شده در قالب طرح اعطای یارانه تجاری‌سازی فناوری خبر داد و افزود: تفاهم نامه‌های امضا شده در نمایشگاه در صورت احراز شرایط لازم قابلیت برخورداری از یارانه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان برای هر قرارداد را خواهند داشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *