واژگونی اتوبوس در اصفهان

واژگونی اتوبوس در اصفهان + تصاویر و جزئیات کامل

واژگونی اتوبوس در اصفهان + تصاویر و جزئیات کامل را در ادامه این بخش از حوادث مجله شبونه مشاهده نمایید.

اتفاق دلخراشی که در اصفهان رخ داد و یک دستگاه اتوبوس با مسافرانش واژگون شده و باعث کشته شدن 10 نفر و مجروح شدن 18 نفر از هموطنانمان شد.

گویا هر روز باید در این کشور شاهد یک اتفاق تلخ و مرگبار باشیم از سقوط هواپیما و سیل و زلزله گرفته تا تصادف جاده ای سهمیه ای برای مردم شده که هر روز جان خود را به طرق مختلف از دست بدهند.

واژگونی اتوبوس در اصفهان

جزئیات واژگونی اتوبوس در اصفهان

عباس عابدی مدیر روابط عمومی اورژانس پزشکی اصفهان درباره واژگونی اتوبوس در اصفهان گفت که امروز صبح سه شنبه 8 بهمن 98 اتوبوس مسافربری که از اصفهان عازم شیراز بود در ورودی شهر سپاهان با سانحه رانندگی مواجه میشود و باعث واژگونی آن شد و در نهایت 10 نفر فوت کردند و 18 نفر دیگر به شدت مجروح شدند

صبح امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام و به دنبال آن ۱۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

همچنین ببینید: واژگونی اتوبوس در کرمان با 7 کشته و 31 زخمی 

غفور راستین افزود: در این حادثه 10 نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر شامل پنج زن، ۱۱ مرد و دو پسر ۴ و ۱۴ ساله دچار مصدومیت شدند.

واژگونی اتوبوس در اصفهان جسد در جاده

وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان در محل به صورت سرپایی درمان و سایر مصدومان نیز پس از دریافت خدمات اورژانسی به بیمارستان های الزهرا(س)، شریعتی و آیت الله کاشانی منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان بیان کرد: راننده اتوبوس زنده است.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

سپاهانشهر در جنوب شهر اصفهان و ابتدای جاده اصفهان -شیراز واقع شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *