واکنش رامبد جوان به اعتراضات و اغتشاشات چه بود؟ چرا خبری از او نیست

واکنش رامبد جوان به اعتراضات و اغتشاشات چه بود؟ چرا خبری از او نیست

واکنش رامبد جوان به اعتراضات و اغتشاشات چه بود؟ چرا خبری از او نیست رامبد جوان مجری و سازنده برنامه خندوانه این روزها ناپدید شده است بعد از اینکه همیشه با پایان ایام محرم و صفر خندوانه بر روی انتن میرفت اما اینبار خبری از این برنامه نیست .

واکنش رامبد جوان به اعتراضات و اغتشاشات چه بود؟ چرا خبری از او نیست

اکنش رامبد جوان به اعتراضات و اغتشاشات چه بود؟

با توجه به حوادث اخیر در کشورمان که برخی از هنرمندان از جمله مهران مدیری به آن واکنش نشان دادند اما بسیاری از کاربران فضای مجازی معتقد هستند که رامبد جوان سعی کرده که خود را مخفی نگه دارد تا درباره این حوادث مجبور به واکنش نشود.

رامبد جوان دوست ندارد برنامه خندوانه به سرنوشت برنامه 90 و دورهمی دچار شود و برای همین منظور در این روزها پر از جنجال سکوت کرده است و به احتمال زیاد در خارج از کشور باشد و شاید هم در حال ساخت برنامه خندوانه در فصل نهم بوده که در روزهای آینده و با آرام شد جو امنیتی کشور بر روی آنتن برود.

به هر حال با توجه به اتفاقا اخیر که بسیاری از هنرمندان سرشناس موضع خود را مشخص کرده اند میخواهند بدانند که رامبد جوان چه موضعی دارد که گویا سیاست این هنرمند ایجاب میکند که سکوت کند و اظهار نظری نکند.

واکنش رامبد جوان به اعتراضات و اغتشاشات چه بود؟ چرا خبری از او نیست

گفتنیست رامبد جوان تبریزی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون در اولین روز از دی ماه سال 1350 در محله شهرآرا تهران بدنیا آمد. او که در سریال خانه سبز به شهرت رسید و اینک با برنامه خندوانه شناخته می‌شود، با سه ازدواج و در نهایت رفتن به کانادا برای به دنیا آمدن فرزندش حاشیه های بسیاری را از سر گذرانده است.

همچنین ببینید

غیرتی شدن رامبد جوان از بده بزنیم پشه به نگار جواهریان
دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت رامبد جوان و نگار جواهریان
عذرخواهی رامبد جوان در حذف اسم وریا غفوری و علت آن

همسران رامبد جوان و حواشی ازدواج و طلاق های رامبد را باید از بزرگترین جنجال های چهره های ایران و طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی دانست. رامبد جوان برای اولین بار در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می‌کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سر و صدای ازدواج آن‌ها زیاد به اطرافیان نمی‌رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سید محمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آن‌ها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می‌کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می‌شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی رامبد دوباره به فکر ازدواج می‌افتد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *