واکنش فریبرز عرب نیا به بهاره رهنما برای توهین به لرها +عکس

واکنش فریبرز عرب نیا به بهاره رهنما برای توهین به لرها +عکس

واکنش فریبرز عرب نیا به بهاره رهنما برای توهین به لرها +عکس را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بعد از توهین بهاره رهنما به دختران لر و واکنش های زیادی که به راه افتاد در نهایت بهاره رهنما سعی کرد که در توضیحاتی مسیر این حرف خود را تغییر دهد و بگوید که منظورش فیلم لر بوده و نه دختران لر!

بر هر حال همه میدانیم که منظور خانم رهنما چه بوده است وقتی دو قوم لر و ترک در بین برخی از افراد با بهانه های مختلف مورد توهین قرار میگیرند این اهانت ها برای برخی از انها عادت میشود

اقای فریبرز عرب نیا از معدود بازیگرانی بوده که این حرف بهاره رهنما را محکوم کرده است و از طرف خود و جامعه هنرمندان از لرها عذرخواهی کرده است.

واکنش فریبرز عرب نیا به بهاره رهنما برای توهین به لرها +عکس

عرب نیا نوشت:

” گفته شده که «واژه‌ها تا زمانی که بر زبان جاری نشده باشند، اسیر انسان هستند، اما آن‌گاه که بر زبان آیند، انسان اسیرشان می‌گردد!»

گروه پرشمار هنرمندان را، هم‌چون دیگر گروه‌های هر جامعه، با رفتار یا گفته‌های یک یا چند نفر از آن گروه نمی‌توان و نباید ارزیابی و ارزش‌گذاری کرد؛ با این حال، من به عنوان کسی که در نگاهِ مردم کشورم از گروه هنرمندان به شمار می‌آیم، با تمام وجود از همه‌ی شیرزنان و غیورمردانِ لر دل‌جویی کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌های چندگانه و رنگین‌کمانی ایران عزیز و از رشادت‌ها و دلیری‌هایشان که همواره مایه‌ی دوام و پایندگی میهن و تاریخ ما ایرانیان بوده‌اند به جان قدردان و سپاس‌گزارم و بر خود می‌بالم که با ایشان از یک کشور و یک ریشه هستم.

واکنش فریبرز عرب نیا به بهاره رهنما برای توهین به لرها +عکس

باشد که آن دسته از هم‌کارانم که به هنگام دهان باز کردن کم می‌اندیشند و پر می‌گویند با پوزش خواستن از هم‌میهنان عزیز لر، خطای خویش را گردن بگیرند و آزردگی بیش‌تر مردم شرافت‌مندمان را در این وانفسای رنج و درد سبب نشوند.

با مهر و احترام.

عرب ‌نیا”

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. درود به شرفت عزیز دل . این زنیکه احمق تابلو وقاحتی بیش نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *