واکنش مهناز ذکایی به عکس پرسپولیسی بودنش در ورزشگاه

واکنش مهناز ذکایی به عکس پرسپولیسی بودنش در ورزشگاه

واکنش مهناز ذکایی به عکس پرسپولیسی بودنش

مهناز ذکایی که قرار بود داور دربی 103 پرسپولیس و استقلال شود تصویری از خانم مهناز ذکایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان میدهد با پرچم و لباس پرسپولیس در حال هوادارای و تشویق پرسپولیس است و با اعتراض استقلالی ها همراه شد حالا فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته او را کنار بگذارد و از یک داور آقا استفاده کند.

مهناز ذکایی درباره تصویری که از او منتشر شده، توضیحاتی ارائه کرد. ذکایی اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که کمیته داوران اجازه مصاحبه به داوران نمی‌دهد ولی با توجه به اخباری که در ۲۴ ساعت گذشته درباره من منتشر شده، لازم دانستم که توضیحاتی ارائه کنم.

او با بیان این که عکس منتشر شده از او به عنوان هوادار پرسپولیس مربوط به سال ۹۷ و دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین سرخ‌پوشان ایران و کاشیمای ژاپن بوده است، گفت: این دیدار اولین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی پس از سال‌ها بود. اگر یادتان باشد اینفانتینو هم در این بازی حضور داشت. باید این را بگویم که در آن بازی بحث استقلال و پرسپولیس نبود و بانوان علاقه‌مند به فوتبال می‌خواستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و برای تماشای فوتبال به ورزشگاه آزادی بروند.

این داور ادامه داد: من هیچوقت در کارم به عنوان یک داور حرفه‌ای برای تیمی جانبداری نکرده‌ام و برای من عجیب است که چنین اتفاقی پس از معرفی نامم به عنوان یکی از داوران دربی رخ داد. به همین دلیل تصور می‌کنم که این اتفاق از درون جامعه فوتبال رخ داده است. در هر صورت من فرصت حضور در دربی را از دست دادم اما امیدوارم هر کسی در این بازی به عنوان داور حضور دارد، موفق باشد.

مهناز ذکایی متولد ۲۲ آبان ۱۳۶۸ می باشد. وی داور فوتبال اهل ایران است.

او در مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان ایران و همچنین مسابقات بین‌المللی تحت نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا داوری می‌کند.

وی همچنین از سال ۲۰۱۸ در لیست داوران بین‌المللی فیفا قرار دارد. در بیوگرافی مهناز ذکایی به عنوان یکی از سه داور زن بین‌المللی فوتبال ایران، می‌توان دید که در مسابقاتی همچون قهرمانی زیر ۱۶ سال دختران آسیا و مقدماتی المپیک تابستانی قضاوت کرده است.

اولین جنجال داوری شهرآورد ۱۰۳؛ ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد

در شرایطی که مهدی تاج از حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی در تیم داوری داربی خبر داده بود اما حضور ذکایی در این مسابقه منتفی شده و قرار است یک داور آقا جایگزین او شود.
ساعاتی بعد از اعلام رسمی نام مهناز ذکایی بعنوان داور اتاق VAR، تصویری از او منتشر شده که درحال هواداری از پرسپولیس است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *