واکنش ها به اخراج اسکوچیچ و حضور کی‌روش به تیم ملی

واکنش ها به اخراج اسکوچیچ و حضور کی‌روش در تیم ملی

واکنش ها به اخراج اسکوچیچ و حضور کی‌روش به تیم ملی

واکنش ها به اخراج اسکوچیچ و حضور کی‌روش به تیم ملی! دقایقی پیش اسکوچیچ به صورت رسمی از تیم ملی کنار گذاشته شد و قرار است کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران برگردد.

یکی از کارشناسان فوتبال با بازگشت کیروش موافق است و میگوید:

بهترین و دلسوزترین مربی ایران در سالهای اخير، کارلوس کیروش بود. همیشه برای رفتن به جام جهانی با مشکلات وحشتناک مواجه بودیم و حتی صعود به جام جهانی هم یک رویا بود. ما تونستیم با کارلوس کیروش، دو دوره متوالی به جام جهانی صعود کنیم و هر بار بهتر شدیم. در جام ملتهای آسیا هم بعد از پانزده سال، این کارلوس کیروش بود که تیم ملی رو به نیمه نهایی رسوند و اونجا هم با بدشانسی و روی سهل‌انگاری بازیکنان، گل اول رو خوردیم. درضمن تغییر نسل تیم ملی توسط کارلوس کیروش صورت گرفت و الان تمام تقریباً بازیکنانی که دارن بازی میکنن، مثل سردار آزمون، طارمی، میلاد محمدی، عزت‌اللهی، بیرانوند و غیره توسط کارلوس کیروش به تیم ملی دعوت شدن و اسکوچیچ دلال داره از زحمات کیروش و نسل بازیکنانی که توسط کیروش مطرح شدن بهره میبره و سر سفره‌ی آماده داره غذا میخوره. برکناری کارلوس کیروش یک اشتباه بزرگ بود و باید ایشون با تیم ملی ادامه میداد. الان هم کیروش برگرده حتی اگر ببازیم، بهتر از اسکوچیچ هست. باورکنید اسکوچیچ به مرور زمان تیم ملی رو به نابودی میکشه، مثل دوران قلعه نویی و علی دایی و سایر مربیان پرمدعا و حسود ایرانی که اتفاقاً اکثرشون با کیروش دشمن هستن، ولی مردم ایران عاشق کارلوس کیروش بودن، هستند و خواهند بود.

اما یکی از مخالفان کی‎روش نوشته: ما با اسکوچیچ ک همه میدونیم در حد تیم ملی نیست راحت صعود کردیم پس صعود کردن رو گنده نکنیم . فقط کافی بود یک دهم توپ های مراکش یا اسپانیا بره تو گل و شانس نیاریم اونوقت می‌فهمیدیم ک هیچی نیس . جام ملت‌هایی ک میگین رفتیم نیمه نهایی کلا با دوتا تیم خوب بازی کردیم عراق و ژاپن ک حتی یدونه گل نتونستیم بزنیم . پانزده سال پیش با برانکو رفتیم نیمه نهایی ولی از همون بازی اول با گردن کلفت ها بازی کردیم .تو گروه با ژاپن عراق عمان یک چهارم با کره نیمه نهایی با چین میزبان و اون اشتباه بچگونه ستار زارع و پنالتی مسخره یحیی .وگرنه قهرمان می‌شدیم اونم وقتی همه قدرت های آسیا رو می‌بردیم. کی‌روش اولین جام جهانی خوب بود بعدش خودشو درگیر حاشیه کرد و به هممون توهین می‌کرد. پنجمین مربی گرون جام جهانی بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *