کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران شد؟

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران شد؟ دستیاران اش کیست؟

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران شد؟

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران شد؟ دستیاران اش کیست؟

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران شد؟

با انتخاب مهدی تارج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و پیام های مخفیانه به کی روش این مربی قرار است به زودی به تهران بیاید و قرارداد 4 ساله با تیم ملی ایران به امضا برساند.

مهدی تاج از مخالفان سر سخت اسکوچیچ بوده و قبلا هم گفته بود به محض حضورش در فدراسیون فوتبال به سراغ کی روش خواهد رفت.

این درحالیست که ههمه کارشناسان فوتبال مخالف تغییر سرمربی تیم ملی ایران در کمتر از 3 ماه مانده به مسابقا جام جهانی 2022 هستند.

کی روش قرار است به ایران بیاید و دستیارانش نیز همان افراد قبلی هستند.

کی روش در کشورمان طرفداران خاص خود را دارند و دو بار توانسته ایران را به جام جهانی ببرد و در مساباقت گروهی نیز عملکرد مناسبی داشته باشد تساوی با تیم ملی پرتغال و شکست با اختلاف یک گل در مقابل اسپانیا و آرژانتین باعث شده که کیروش به عناون یکی از بهترین مربی های تاریخ فوتبال ایران لقب بگیرد.

پیروزی ایران بر تیم ملی آمریکا در فینال جام جهانی 1998 فرانسه به طور گسترده در داخل ایران به عنوان بزرگترین لحظه در تاریخ ورزش کشورمان تلقی می شود.

در واقع، نقاشی دیواری از حمید استیلی که در آن برد 2-1 گل افتتاحیه را به ثمر رساند، روی دیوار بیرونی سفارت سابق آمریکا در تهران نقاشی شده است.

این نقاشی دیواری سر استیلی را به عنوان یک مشت به تصویر می‌کشد که نشان‌دهنده خصومت مردمی نسبت به ایالات متحده است که مدت‌هاست در اینجا – حتی قبل از دوران تحریم‌ها و تنش‌های کنونی – به‌عنوان یک غول امپریالیست در حال توطئه علیه تهران به تصویر کشیده شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *